Seks oldapo50 41 lat mazowieckie Warszawa   Zdjęcie kontakt
Cześć szukam faceta z lokum po 50 roku życia na dobry seks na spokojnie bez pośpiechu fotka poglądowa
29-01-2024 15:17 3055589 Zgłoszenie
Seks onanWALENIE 44 lata mazowieckie Warszawa kontakt
Dla fana masturbacji!!!.Wspólne, wzajemne walenie konia,zabawa jajami,z czasem może i wzajemny oral.Szukam kolegi do dłuższego układu bez wchodzenia sobie w życie.Ty z lokum do spotkań bo ja nie mam.Fajnie jak byś był owłosiony,miśkowaty i starszy ode mnie tak od 50-ciu itd.,ale to nie warunek.Ja bi troszeczkę miśkowaty facet,owłosiona klata itd,44 latek,95 kg,177 wzrost,penis tak około 17 cm grubszy,prosty,NIE MAM LOKUM,Nie interesują mnie szybkie numerki w krzakach,wc itp.Jak by co to codziennie rano koło 8:00 jestem w okolicach Tamki, Zajęcza,Dobra na Powiślu.Zdrowie,higiena i dyskrecja 100%.
29-01-2024 15:03 3055585 Zgłoszenie
Ogólne ulegly 35 lat mazowieckie WARSZAWA kontakt
ktos chetny teraz zalac migdaly? posiadam miejscowke,
29-01-2024 14:47 3055580 Zgłoszenie
Seks Paszcza mazowieckie Warszawa kontakt
Dam się ruchać w paszczę facetowi który ma grubego chuja, mozesz lać w paszczy bez uprzedzenia nie mam oporów przed spermą....
29-01-2024 14:40 3055574 Zgłoszenie
Seks Oralrano 28 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Mam ochotę zrobić jutro komuś dobrego loda rano, najlepiej Ursus lub południe Warszawy. Ktoś chętny? Mogę podjechać lub plener.
29-01-2024 14:22 3055568 Zgłoszenie
Fetysze Suczka 50 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Obciągnę teraz chętnemu. Jeśli chcesz to z połykiem. Uległa gruba suczka czeka. Szukam powyżej 40 lat.
29-01-2024 14:10 3055564 Zgłoszenie
Seks antos 22 lata mazowieckie Warszawa   Zdjęcie kontakt
Szczupły dyskretny młody nowy w Warszawie nie popsuty,tym środowiskiem,zdrowy,dyskretny,gorący wiecznie stoi mi pała mogę cię zerżnąć lub dac do obciagu tylko zdecydowanych i konkretnych panów z klasa i K.a.s.ą dojade do ciebie lub możemy spotkać się u mnie czekam na telefony i SMS
29-01-2024 13:49 3055557 Zgłoszenie
Seks Robert 62 lata mazowieckie Warszawa kontakt
Jeśli lubisz oldów to jest to ogłoszenie dla Ciebie...62 letnia pasywna suka , 174/82, mały brzuszek, włos siwy da tyłka jurnym ogierom...wiek i rozmiar bez znaczenia...lokum posiadam na Wilanowie
29-01-2024 13:46 3055556 Zgłoszenie
Seks Pass 40 lat mazowieckie Warszawa kontakt
40 188 80 18 Pass spotka się z aktywem co lubi fun ch i lubi porobić uległego i zabawić się nim ja zadbany lubię oral anal rim zabawę bez spiny pozdrawiam praga południe nie mam lokum mam czas i fazę lub dojadę konkre
29-01-2024 13:33 3055553 Zgłoszenie
Mieszkania szukam mazowieckie warszawa kontakt
od zaraz szukam miejsca jak by ktoś udostępnił na jakiś czas tanio lub mam do wynajmu pokój lub kawalerkę w centrum w niskiej cenie nie kolosalnej i w warunkach normalnych czysto by było zadbane i centrum blisko komunikacji czekam na konkretne info pozdrawiam
29-01-2024 13:31 3055552 Zgłoszenie
Fetysze SmegmaCleaner 48 lat mazowieckie Warszawa kontakt
WC METRO POLITECHNIKA. Pozwól mi wylizać Twoje spocone Jaja i Dupę. Każ mi zlizać ser spod napletka, Użyj mojego pyska jako fleshlight i pissuar. Ja 48 174 74, męski
29-01-2024 13:25 3055550 Zgłoszenie
Seks Dabiel mazowieckie Warszawa kontakt
siemka dzis okolo 16:40-45 bede w okoliecach Piasek, ktos by miał ochote wystawic swego gnata do wyssania, ewentualnie okolice Auchan Modlinska
29-01-2024 13:21 3055548 Zgłoszenie
Ogólne Kuba 39 lat mazowieckie WARSZAWA kontakt
Szukam konkreta któremu mógł bym pieścić lizać jego stopy Jeśli lubisz z chęcią zajmę się także pałka Możesz wkładać głęboko do gardła po same jajka Mogę dojechać mam też lokum
29-01-2024 13:09 3055544 Zgłoszenie
Mieszkania karol mazowieckie Iława Warszawa kontakt
dres sport 40 .186 .75 .22 akt poszukuje operatywnego pra,wnika usta.kowanego z chata . dokladnego smsa z opisem na 6/9/8/ 5/3/4 5/0/2/
29-01-2024 12:45 3055534 Zgłoszenie
Seks pasywny mazowieckie Warszawa   Zdjęcie kontakt
Wpadasz do mnie lub podjadę do ciebie, wchodzisz w moją dziurkę i jebiesz ile chcesz, konkretnie. Szukam faceta męskiego aktywa żonatego bi hetero bardzo dyskretnego. Ja koleś bardzo uległy 39,180,85.
29-01-2024 12:38 3055533 Zgłoszenie
Seks Obciagne 38 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Teraz obciagne kutasa. Lokum mam. Ja przystojny zonaty: 38/182/80/17
29-01-2024 12:34 3055532 Zgłoszenie
Ogólne Grzesiek mazowieckie Mszczonów kontakt
Poznam kolesia co pozwoli sobie possać kutasa wylizać jaja dupe,tylko szczupłą osobę. Tylko konkretnie opisz sie I skąd. Fajnie jak byś delikatne dominować i rozkazywać chciał.
29-01-2024 12:28 3055530 Zgłoszenie
Seks OralCzasem 30 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Po spotykam się na oral od czasu do czasu, ja Tobie. Nie mam lokum.
29-01-2024 12:18 3055526 Zgłoszenie
Seks Oooo 22 lata mazowieckie Warszawa kontakt
Spotkam się dziś na z panem w wieku 40-65 lat Brak lok. Mobilny Warto się spotkać …….. Ja 22_174-75/17,5 cm Za P/L/N
29-01-2024 12:13 3055523 Zgłoszenie
Ogólne Czarek 30 lat mazowieckie warszawa kontakt
Hej . Masz ochotę na chwilę odprężenia? zapraszam na masa(az) - a moze masz ochotę coś wiecej? - zapraszam do mojego mieszkania Bielanach.
29-01-2024 12:13 3055522 Zgłoszenie
Seks Pass 40 lat mazowieckie Warszawa kontakt
40 188 80 18 Pass spotka się z aktywem co lubi fun ch i lubi porobić uległego i zabawić się nim ja zadbany lubię oral anal rim zabawę bez spiny pozdrawiam praga południe nie mam lokum mam czas i fazę lub dojadę konkre
29-01-2024 12:13 3055521 Zgłoszenie
Seks Marcin 43 lata mazowieckie Warszawa kontakt
Spotkam się z pas lub uni. Ja 188 cm 95 kg 17 cm. Wspólne walenie, lody itp. Najlepiej u Ciebie (Mokotów, Ursus) . Ew u mnie w samochodzie. Mogę dzisiaj ok 17
29-01-2024 12:03 3055514 Zgłoszenie
Widziałem Cię Hej mazowieckie Warszawa kontakt
Hej, trochę w to nie wierze ale spróbuje, dziś o godzinie 10:05 wsiedliśmy do autobusu numer 401 na przystanku PKP Ursus, ty w okularach, zerkaliśmy na siebie przez cała trasę, ja wysiadłem przy Galerii Mokotów ty pojechałeś dalej, jeśli to czytasz to odezwij się, w pierwszej wiadomości napisz jakiej marki miałeś buty i plecak.
29-01-2024 11:55 3055511 Zgłoszenie
Ogólne pas 36 lat mazowieckie warszawa kontakt
wystawie pysk na plaskacze, opluwanie, zalewanie, piss. Moge tez zrimmowac, wylizac stopy, pachy, buty
29-01-2024 11:49 3055509 Zgłoszenie
Ogólne Wwww 22 lata mazowieckie Warszawa kontakt
Cześć Jesteś w hotelu ? Jesteś w delegacji ? A może sam w domu ? Albo po prostu szukam na dyskretny kontakt i układ ? Super to napisz Szukam męskiego faceta w wieku 40-65 lat Jestem młodym chłopakiem i atrakcyjnym męskim grubej kosić ! Interesują mnie tylko spotkania SPO-N////SOR////OWANE Omnie ? Wiek 22 173. 73 17
29-01-2024 11:39 3055507 Zgłoszenie
Seks antos 22 lata mazowieckie Warszawa   Zdjęcie kontakt
Lubisz sex klasyczny oralny,analny,pocałunki,pieszczoty konkreta mam lokum dojadę też do ciebie ja 184 60 20 Z..A K..A.S.E
29-01-2024 11:35 3055506 Zgłoszenie
Szukam partnera Wiernego 47 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Wiernego na WYŁĄCZNOŚĆ w sexie ! To jest mój priorytet w poszukiwaniach Faceta dla siebie bo już mam dość stresów badań niepewności . Ja męski facet 47 lat 170 70 18cm , oral uni anal raczej akt . Brodacz i często łysol. Mieszkam sam na Bemowie , praca urzędnicza , spokojny facet bez używek CH itd. Przytulas całuśnik , chętny na codzienne spotykanie się nie tylko na sex ale tak po prostu do Bliskiej znajomości, związku. Pozdrawiam
29-01-2024 11:30 3055504 Zgłoszenie
Seks Ooooo mazowieckie Warszawa kontakt
Szukam faceta z zarośniętym kroczem na 69 z lizaniem jaj i rowów, ewentualnie mogę robić bez wzajemności...
29-01-2024 11:28 3055501 Zgłoszenie
Ogólne ssijMI mazowieckie wawa-ursus kontakt
40 181 100 18 bear meski owlosiony dominujacy chem
29-01-2024 11:20 3055500 Zgłoszenie
Seks jebak 37 lat mazowieckie warszawa kontakt
dla konkreta jebak co lubi dawac dupala do rzniecia po jajca zalac cipe jakz drowa jest konkreta mobilnego dla dyskecji jebanie bi sex dresia pakera byczka wyjebie czekasz wypoiety i jazda jutro goly wtorek chetnie zabiore sie z toba do klubuna jebanie jak wstep opłacisz mi i jebanie grupowe jutro daj znac jak jestes mobilny z dzielnicy wesołej daj znac razem podjedziemy albo teraz konkreta co wpadnei wyjebie u mnie na klatce lub w lokum po jajca pala fajna gruba jak lubisz takie ujezdzac
29-01-2024 11:04 3055496 Zgłoszenie