Seks Onteraz 42 lata mazowieckie Warszawa kontakt
Ma ktoś chęć obciągnąć teraz realnemu 42 latkowi z fajnym sprzętem (ewentualnie wspólne walenie konia) Nie mam lokum, wiec spotkanie u Ciebie lub w dyskretnym plenerze (rejony Targówka)
Wczoraj 12:35 2904697 Zgłoszenie
Ogólne Adam 55 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Dojrzały,żonaty,szczupły,bez nałogów,w.wyzsze ,pozna do trwałej znajomosci obrzezanego kumpla na poziomie,Prosze o dłuższe odp.
Wczoraj 12:27 2904695 Zgłoszenie
Fetysze Chastitycwel mazowieckie Rrr kontakt
Szukam faceta, który zamknie mnie w chastity i będzie decydował, kiedy mnie uwolni.
Wczoraj 12:23 2904693 Zgłoszenie
Seks Adam mazowieckie Warszawa kontakt
chcę regularnie opierdalać lachę fajnego, dominującego i wulgarnego samca. Pierwsze spotkanie dziś i jak będzie fajnie chociaż raz w tygodniu dajesz do zdojenia lachę i się wyżywasz na moich ustach
Wczoraj 12:20 2904692 Zgłoszenie
Ogólne OLO mazowieckie Warszawa kontakt
Wulgarny samiec dres , męski zdrowy , najulam na ciebie lub do ryja !!! , dominacja .. Dla kasiastego pasywa .. Możliwy hard !!!!
Wczoraj 12:14 2904689 Zgłoszenie
Seks Pawel mazowieckie Warszawa kontakt
Udostępnię swojego pasywa innemu facetowi. Chcesz zapodać pałe do ssania to pisz. Młody obciągnie, wyliże jaja,wypnie się. On 26l. Dostępny w ciągu dnia, lokum jest. Szczegóły priv. Zdrowie i higiena osobista to podstawa.
Wczoraj 12:12 2904688 Zgłoszenie
Ogólne OLO mazowieckie Warszawa kontakt
Wulgarny samiec dres , męski zdrowy , najulam na ciebie lub do ryja !!! , dominacja .. Dla kasiastego pasywa .. Możliwy hard !!!!
Wczoraj 12:11 2904687 Zgłoszenie
Ogólne OLO mazowieckie Warszawa kontakt
Wulgarny samiec dres , męski zdrowy , najulam na ciebie lub do ryja !!! , dominacja .. Dla kasiastego pasywa .. Możliwy hard !!!!
Wczoraj 12:10 2904686 Zgłoszenie
Ogólne MĘSKIPERWERS mazowieckie Warszawa kontakt
Cześć ja męski dres ,po zakładzie karnym !!!! Ustawi sie dzisiaj z kasiastym pasywem !!!! Realny konkret to moje imie i!!!! Mile widziany miś..
Wczoraj 12:09 2904685 Zgłoszenie
Ogólne MĘSKIPERWERS mazowieckie Warszawa kontakt
Cześć ja męski dres ,po zakładzie karnym !!!! Ustawi sie dzisiaj z kasiastym pasywem !!!! Realny konkret to moje imie i!!!! Mile widziany miś..
Wczoraj 12:08 2904684 Zgłoszenie
Fetysze Ulegly 40 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Ulegly wpadnie dzisiaj do Mastera na lekcje dyscypliny Zabawy ustalamy i oddaje się w Pana ręce
Wczoraj 12:07 2904682 Zgłoszenie
Ogólne Tomm 40 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Szukam misia, byczka do regularnych spotkań. Ja dyskret, mam lok, jestem mobilny. Ty uni/a
Wczoraj 11:55 2904679 Zgłoszenie
Seks Kamil 35 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Zaproszę teraz do siebie męskiego aktywnego. Lokal na Bemowie 35 177 73 19. Zdrowo!
Wczoraj 11:42 2904674 Zgłoszenie
Seks Sauna mazowieckie Warszawa kontakt
Kto chętny iść zaraz na saunę na Infonckiej ?
Wczoraj 11:41 2904672 Zgłoszenie
Ogólne Eksperyment 40 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Zwykły ze mnie facet, 100% gej, znudzony trochę ustatkowanym życiem w związku. Poszukuję kumpla/mentora, który wprowadzi mnie w świat ch, nigdy nic nie brałem ale chcę się zabawić i spróbować. Może skończy się na jednym razie a może nie, nic za zakładam, nic nie wykluczam, po prostu nie wiem i chce tego wreszcie spróbować, żeby na starość jak już będzie za późno, nie żałować, że czegoś nie spróbowałem - bo byłem cykorem. Jestem kompletnie zielony w tym temacie, dlatego poszukuję kogoś, komu będę mógł zaufać i kto mną pokieruje, przypilnuje mnie, powie kiedy co i ile brać i co robić, no po prostu żebym nie zrobił sobie tak zwanego kuku. Czy jest tu ktoś taki. Ja 40/174/75/16, w sexie uniwersalny. Mawiają, że dość przystojny:-) Dogadamy się jak coś.
Wczoraj 11:31 2904666 Zgłoszenie
Seks Asd 29 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Hej, ja 29 179 70 u ,chetnie uległy , chetnie poznam dojrzałych żonatych facetów, chętnych na nowe doświadczenia, dyskrecja obopólna, zdrowie i higiena to wiadomo...chetnie u Cb lub samochód, będziesz zadowolony
Wczoraj 11:18 2904657 Zgłoszenie
Seks Krystian 39 lat mazowieckie WARSZAWA kontakt
Siemanko ogłoszenie aktualne cały czas Szukam faceta który lubi oddać się pieszczota ja cię zaspokajam liże ci jajka krocze wyssam pałkę możesz posowac w gardło Lubię pieścić lizać stopy Ty nie musisz nic robić ja działam ty masz frajdę Mam lokum mogę też dojechać Raczej wieczorkiem
Wczoraj 11:15 2904655 Zgłoszenie
Ogólne Chillout 39 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Chętnie spotkałbym się teraz z każdym kto ma ochotę na zabbawę bez skrępowania i hamulców. Chętnie na chemii ale to nie warunek ????. 39/188/85
Wczoraj 10:57 2904650 Zgłoszenie
Seks Maks 39 lat mazowieckie Piaseczno kontakt
Szukam pasywa do obciągania i ssania mojego kutasa. Lubię mieć robiony porządny rimm. W analu ja akt. Lokum jest. 39/178/78/18
Wczoraj 10:56 2904649 Zgłoszenie
Ogólne Przemek mazowieckie Warszaea kontakt
Hej. Zrobie laske. Warszaea Włochy.
Wczoraj 10:47 2904646 Zgłoszenie
Ogólne Lachociąg 47 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Obciągnę z połykiem bez rewanżu jak uległa suka, cwel. Dziś ok północy będę w okolicy Promenady, Ostrobramska. Twoje lokum lub auto
Wczoraj 10:45 2904645 Zgłoszenie
Seks 123456 52 lata mazowieckie Warszawa kontakt
Pas po 50 szuka dużego aktywnego misia z dużą gruba pala do jebania ciasnej pizdy w gumie...chętnie na stały układ . Lok jest
Wczoraj 10:42 2904642 Zgłoszenie
Fetysze Real 27 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Jakiś facet chętny na realną zabawę? Najlepiej męski, starszy facet, chętnie grubszy. Ja uległy, pasywny chłopak. Bez ściemy. Oral anal rimm itd
Wczoraj 10:37 2904640 Zgłoszenie
Seks ssak 33 lata mazowieckie Warszawa kontakt
Gruby pasyw 33175/125 poszukuje akta dzisiaj na sporktanie. Lokum jest na Mokotowie
Wczoraj 10:30 2904638 Zgłoszenie
Seks Boy 23 lata mazowieckie Warszawa kontakt
Młody pasyw, chętnie pozna aktywa. Lubię stopy, soxy ale nie tylko. Jestem otwarty na różne propozycje. Napisz do mnie a spotkamy się
Wczoraj 10:25 2904637 Zgłoszenie
Fetysze ktos 58 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Szukam kogoś na spank z mocnym biciem pasem. Ja biję. Ja 58 176 76 wysportowany i w dobrej formie. Jak piszesz to z pełnym opisem. Szukam na ostre lanie pasem, a nie na klapsy ręką po tyłku. Bez sponsoringu.
Wczoraj 10:22 2904634 Zgłoszenie
Seks Seks 27 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Obciągnę zwalę, dam tylka. Od wejścia, drzwi otwarte, czekam nago, konkretna zabawa. Tylko realni faceci. Ja 27 177 64 17
Wczoraj 10:20 2904633 Zgłoszenie
Seks Realnego 44 lata mazowieckie Warszawa kontakt
Obciagne teraz konkretnemu
Wczoraj 10:10 2904629 Zgłoszenie
Ogólne Chillout 39 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Spotkam się teraz z każdym kto ma ochotę na zabbawę bez skrępowania i hamulców najlepiej na chemii. 39/188/85
Wczoraj 10:01 2904624 Zgłoszenie
Seks Dyskretny 55 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Hej ja dojrzały facet,zdrowy i dyskretny chetnie zaspokoje milego faceta oralnie do konca, lokal mam na Bemowie.
Wczoraj 09:58 2904623 Zgłoszenie