Seks Termy 37 lat wielkopolskie Poznań kontakt
Wybiera się ktoś dziś koło południa na sauny na Maltę? Chętnie bi, hetero.
01-08-2022 10:17 2830510 Zgłoszenie
Seks PASYW wielkopolskie wielkopolska kontakt
Dojade do Akt czystego zdrowego i dyskretnego . Interesują mnie tylko aktywni z lokum, Ja dojade i za-po-so-uj- . Tylko konkretni i zdecydowani.
01-08-2022 09:27 2830487 Zgłoszenie
Seks Teraz wielkopolskie Poznań kontakt
Teraz jako pasywny zrobię łoda i konkretnie mogę dać dupy 40 181 81 17 Mm lokal Czekam nago wypiety
01-08-2022 08:11 2830457 Zgłoszenie
Seks Filip 31 lat wielkopolskie Poznań kontakt
Wyliżę ciało chetnemu facetowi (pachy, stopy, sutki, klatę, nogi, plecy). Wymagana higiena ;)
01-08-2022 08:02 2830452 Zgłoszenie
Ogólne Adrian19 20 lat wielkopolskie Poznań kontakt
Proszę o przeczytanie i pomoc w tym trudnym czasie dla mnie :( Za pomoc i wyrozumiałość dla drugiej osoby dziękuję :) link niżej pomagam.pl/anemiaadriana
01-08-2022 06:55 2830429 Zgłoszenie
Seks Uległy 43 lata wielkopolskie Poznań Leszno kontakt
Jeżeli masz pełne jaja grubego nieumytego kutasa najlepiej ze serem i chcesz gwałcić uległego który będzie w ponczoszkach stringach obcasie z ustami od czerwonej szminki i chcesz się odspermic posuwać bez gumy w ciasny tyłek odezwij się ja 43 178 80 mobilny BEZ LOKUM tylko dzisiaj czekam na info z opisem i foto kutasa w wzwodzie
01-08-2022 06:37 2830418 Zgłoszenie
Ogólne Dav 26 lat wielkopolskie Licheń Stary kontakt
Siema spotkam się dziś z pas.
01-08-2022 05:52 2830408 Zgłoszenie
Seks realnego 43 lata wielkopolskie Poznań kontakt
Realnego kumpla, chętnie układ, ujemnego, dyskretnego, aktywnego, lubiącego oral szuka, normalny, na poziomie, męski wysportowany facet spoza środowiska.
31-07-2022 21:33 2830338 Zgłoszenie
Seks Pies 28 lat wielkopolskie Poznań kontakt
Chciałbym zostać psem. Mam ogonek, smycz, obroże, ale nie mam Pana. Jeśli sobie przypasujemy to chętnie na dłuzej. Szukam Pana do 40 lat. Ja 28, 187, 88, 19
31-07-2022 21:01 2830324 Zgłoszenie
Seks Ukryty 33 lata wielkopolskie Poznań-Jeżyce kontakt
Żonaty bi, 33/175/76/16, w seksie męskim pasywny. Jutro będę skręcać meble u Klienta w Poznaniu, mam dostęp do mieszkania. Zaprosze na miłe spotkanie. Ja trans, przebieram się w damska bieliznę, szpilki i perukę. Dyskretnie i zdrowo.
31-07-2022 20:51 2830317 Zgłoszenie
Seks Łukaz wielkopolskie Poznań kontakt
Czesc, Chętnie possam dzisiaj pałkę w plenerze gdzieś. Jakieś propozycje ? Zapraszam na priv zainteresowanych.
31-07-2022 18:35 2830257 Zgłoszenie
Fetysze Bartek35 35 lat wielkopolskie Poznań kontakt
Znajdę tu zboczonego co lubi piss oral i głębokie gardło oraz ślinę. Tylko po 45+. Brak lokum
31-07-2022 17:54 2830235 Zgłoszenie
Ogólne Pas 31 lat wielkopolskie Poznań kontakt
Szukam normalnego faceta, który wystawi do obciagniecia dzisiaj wieczorem w plenerze. Spotkanie ok 20 nad Rusałka. Ja 31 183 85 17, dyskretny
31-07-2022 16:43 2830194 Zgłoszenie
Seks Michał wielkopolskie Ostrów Krotoszyn kontakt
Szukam młodego wysportowanego
31-07-2022 16:30 2830185 Zgłoszenie
Ogólne MĘSKI wielkopolskie Poznań kontakt
Poznam zaradnego , konkretnego, dobrze stojącego finansowo , kasiastego, posłusznego pasywa, mile widziany miś ,,, ja męski ,realny ,aktyw, zdrowy, siłka ...
31-07-2022 15:36 2830164 Zgłoszenie
Ogólne Michal 30 lat wielkopolskie Poznań kontakt
Siemka ktoś będzie dzisiaj na termach. Z chęcią possam kutasa . Będę koło 17.
31-07-2022 14:52 2830137 Zgłoszenie
Ogólne Wariat87 35 lat wielkopolskie Poznań i okolice kontakt
Montaż klimatyzacji Gree i może coś jeszcze....
31-07-2022 14:19 2830119 Zgłoszenie
Wakacje Wakacje 40 lat wielkopolskie Poznań kontakt
Planujesz wakacje na początku września a nie masz z kim ich spędzić,nie jesteś sam, mam ten sam problem - urlop zaplanowany od 5 września,plany wyjazdowe są jednak brakuje towarzysza podróży. Nie krępuj się odpisz na moje ogłoszenie.o mnie facet po 40, mieszkam w Poznaniu.
31-07-2022 14:17 2830116 Zgłoszenie
Ogólne Lop 36 lat wielkopolskie Poznań kontakt
Jedzie ktoś w tygodniu w stronę Konina? Muszę dostać się do Żychlina k. Konina ale mogę wysiąść w Koninie. W zamian mogę zrobić... ;)
31-07-2022 12:53 2830065 Zgłoszenie
Ogólne Piotrek 28 lat wielkopolskie Poznań kontakt
Będę wieczorem nad Rusałka, stałe miejsce koło botanicznej. Wystawi ktoś do obciągu? Ty konkretny, zdrowy i dyskretny. Ściemniaczom, którzy umawiają się i nie przychodzą - dziękuje. Ja 28 180 80 17
31-07-2022 12:29 2830049 Zgłoszenie
Seks Sex 49 lat wielkopolskie Pobiedziska   Zdjęcie kontakt
Poszukiwany poważny facet do seks spotkań. Facet ktory chce wypiescic odbyt i rznac do woli..Ja 49 lat 176 wzr 80 wagi 16 kutas. Jestem bi. Lubię oral anal rimming palcówki zabawki bielizna. Mieszkam w Pobiedziskach. Wskazane byś miał miejsce do spotkania. Tylko poważne smsy 781..462..898 pocztę ignoruje
31-07-2022 09:19 2829949 Zgłoszenie
Seks Grzegorz 49 lat wielkopolskie Poznań kontakt
Szukam akta z poznania ja pas do spotkań na sxs dziś
31-07-2022 08:08 2829920 Zgłoszenie
Ogólne Ciekawski 26 lat wielkopolskie Poznań kontakt
Jestem młodym mało doświadczony. Chciałbym spróbować że starszym facetem...fajnie byłoby zakolegować się.. Może ktoś zaprosi na piwko / drinka ? :))
30-07-2022 22:40 2829822 Zgłoszenie
Ogólne Nowy 34 lata wielkopolskie Środa Wielkopolska kontakt
Witam. Singiel 173/74/15, bez doświadczenia w kontaktach mm, szuka męskiego, aktywnego pana w wieku do 55 lat w celu stałych spotkań z jednym panem kilka razy w miesiącu.
30-07-2022 22:32 2829819 Zgłoszenie
Ogólne Dawid 39 lat wielkopolskie Gniezno kontakt
Podjedzie ktoś do Gniezna się zabawić jestem otwarty na wiele .Ja 39 meski zdrowy dyskretny facet.Dam się ostro wyruchac, wyrucham obciagne, wyliże jaja rowa,co tylko zechcesz..lok mam.
30-07-2022 21:20 2829798 Zgłoszenie
Ogólne cwel 50 lat wielkopolskie poznan kontakt
jestem pod opieka swojego Pana.szukam chetnych aktywow ,ktorzy z moim Panem beda mnie tresowac i cwelic,chetnie na uklad ,podstawa zdrowie i higiena
30-07-2022 21:11 2829795 Zgłoszenie
Widziałem Cię Zmokniety wielkopolskie Konin parking kontakt
Kolego z parkingu k. Konina. As24 Dzięki że pomogłeś mi dzisiaj tj. Sobota w odpaleniu samochodu. Uratowałeś mnie. Jeśli to jakimś cudem przeczytasz i chciałbyś się spotkać odezwij się. Fajny z ciebie chłopak ????
30-07-2022 21:10 2829794 Zgłoszenie
Seks Kuba 29 lat wielkopolskie Poznań kontakt
Hej Mam lok i chętnie się pobawię twoim sprzętem, dyskrecja zdrowie to podstawa, zapraszam na dziś wieczór,
30-07-2022 18:48 2829741 Zgłoszenie
Ogólne Nieznany wielkopolskie Poznań kontakt
Ktoś dziś Public? Tylko konkretni
30-07-2022 18:12 2829729 Zgłoszenie
Ogólne sniffer 26 lat wielkopolskie Poznań kontakt
Szukam faceta, który mi napierdzi pod nos, lokum jest, mobilny też
30-07-2022 18:09 2829725 Zgłoszenie