Ogólne sukabi 38 lat wielkopolskie Poznań kontakt
Uległa lekko zrobiona suka w apartamencie. turystycznie w Pozku. tylko dla fuckera.dzwon konkrtetnie na ustawkę na wiadomości nie odpisuję.
15-06-2022 17:26 2808059 Zgłoszenie
Seks Tango wielkopolskie Poznań kontakt
M.a.s.a.ż.e...rela.ksac.yjny...zmysłowy erot.yczny...i nie tylko. Więcej szczegółów na priv
15-06-2022 17:11 2808051 Zgłoszenie
Seks Bert 41 lat wielkopolskie Poznań kontakt
Dzisiaj będę na imprezie w centrum. Koło 2.00 będę wracał. Jeżeli jakiś zadbany facet nie będzie mógł spać to chętnie odwiedzę i zaspokoje go ustami. Oczywiście będę trochę wstawiony. Ja jak wynika z opinii innych bardzo przystojny facet atrakcyjny wizualnie jak i intelektualnie. Może być Was dwóch lub para z kobietą.
15-06-2022 15:32 2808006 Zgłoszenie
Seks Sławek 33 lata wielkopolskie Krotoszyn   Zdjęcie kontakt
Szukam chętnego młodego któremu będę mógł lizać dupę. Mogę dać swoją do wyruchania.
15-06-2022 15:05 2807998 Zgłoszenie
Ogólne 2ch 30 lat wielkopolskie Śrem kontakt
Hej. Nas 2ch. Akt 30 194 99 17 i uni 38 180 87 17. Szukamy dyskretnego i konkretnego. Mamy lokum do niedzieli. Tylko poważne oferty.
15-06-2022 14:04 2807975 Zgłoszenie
Ogólne Wakacje 40 lat wielkopolskie Poznań kontakt
Witam czytających od 4 do 25 września mam urlop, w tym okresie wybieram się na tydzień , terminu jeszcze nie wybrałem -na jakiś all z biurem podróży Turcja lub Bułgaria , budżet ok 3 tyś wylot Poznań stamtąd pochodzę i tutaj mieszkam i pracuję. Jeśli też planujesz w tym okresie jakiś wyjazd odezwij się we dwójkę zawsze taniej i raźniej.O mnie bezkonfliktowy facet.
15-06-2022 13:53 2807973 Zgłoszenie
Seks Ulegly 40 lat wielkopolskie Wolsztyn kontakt
Poznam zdrowego zadbanego i dyskretnego Pana który posiada lokum do spotkań i może zapraszać na seks uległego analnie faceta z ciasnym ładnym tyleczkiem.Interesuja mnie spotkania na całą noc.Lubie być ruchany lubie obciagac z połykiem i uwielbiam pieszczoty lizanko i całować sie.40.171.85,bez zarostu na twarzy,wydepilowany spoza środowiska.Telefon w zakładce.Aktualne jeżeli wyświetla się anons.Jestem mobilny.Prosze o opis wiek wzrost waga i intymne foto penisa-tyłeczka.
15-06-2022 11:49 2807922 Zgłoszenie
Seks posluszny 37 lat wielkopolskie Poznań kontakt
Teraz zaprosze do siebie dominujacego Pana bi, dojrzalego. Obsluze na kolanach.
15-06-2022 11:29 2807914 Zgłoszenie
Seks Onn 28 lat wielkopolskie Leszno kontakt
Witam. Idzie słoneczny weekend. Szukam kogoś kto dysponuje miejscem na nagie opalanie w Lesznie lub bliskich okolicach. Tylko od starszych 40+
15-06-2022 09:21 2807861 Zgłoszenie
Seks Takitam 36 lat wielkopolskie Poznań kontakt
Szukam chłopaka lubiącego przebieranki (ja się nie przebieram) , kobiecego, najlepiej spoza tzw. środowiska, bez dużego doświadczenia. Moje doświadczenie wynosi równe zero, póki co nawet nie jestem pewien czy mnie to kręci więc musi być to ktoś cierpliwy i wyrozumiały, bez ciśnienia. Potrzebuję raczej dyskretnego przyjaciela. Poznajmy się, napijmy kawy, pogadajmy i może przekonasz mnie że to dla mnie :) Paweł
15-06-2022 09:16 2807860 Zgłoszenie
Ogólne męskifun 38 lat wielkopolskie Poznań   Zdjęcie kontakt
Ja normalny uległy bi gość 184.79.17 zadbany, normalnie zbudowany.Dupa wydepilowana,nogi i ręce owłosione.kilka tatu i kolczyk. Szukam aktywa fuckera lub dwóch. Szukam męskiego normalnego faceta, zadbanego. mam fajne lokum w centrum. Szukam na dobry męski i konkretny fun. Lubię być uległy czasami bywam uni prócz analu. Uwielbiam robić głębokie gardło,dławić sie kutasem ,zabawa sutkami,lizanie,rimm,spank,plucie,wulgar,lubie głęboki anal w mojej dupie. dupa zawsze czysta i przygotowana. Szukam konkreta lub dwóch,fuckera aktywa wyłącznie który wie jak zająć sie uległym. miej fantazje. Prócz tego że lubie sie dobrze jebać można też ze mną normalnie pogadać. miej 28-45 lat bądż zadbany,nie spuszcaj się po trzech minutach. lubie takie klimaty jak sport,hairy,muscle,jeans,jockstrap,fabuły itd. jeśli bedziesz brodaty super,jeśli będziesz bear dużym kolesiem to bądż ale bez obleśnego brzucha. można być bear ale zadbanym dużym i ze smakiem chyba wiadomo o czym mówie.jestem dyskretny bi ,nie wchodze w żadne układy i nie interesuje mnie kto z kim i itd wszystko bez zobowiązań . nie szukam pasywnych,nie szukam po 50.Nie pisz sms bo nie bede odpisywał. dzwoń konkretnie zastrzeżone odbieram i pogadaj,lub pisz email. jeśli piszesz to podaj swój opis cyferki,napisz jakim aktywem jesteś.
15-06-2022 07:48 2807820 Zgłoszenie
Seks adam wielkopolskie Poznań kontakt
hej, dziś o 19:00 parking Ku Dębinie, becde dawał dupy i ruchał, ja uni 32 176 68 18, ktoś konkretny i chetny?
15-06-2022 07:22 2807814 Zgłoszenie
Praca - szukam 29latek wielkopolskie Poznań kontakt
Ma ktoś jakąś pracę do zrobienia? Potrzebuje dorobić. Ja 29 latek bi uwielbiający przebierać się za kobietę,187 93
15-06-2022 06:47 2807809 Zgłoszenie
Fetysze niewolnikUSttop 27 lat wielkopolskie Poznań-Grunwald kontakt
Jakis chetny master/akt na wieczor na akcje w klimatach. Lubie m.in. sneak, sox, plucie, piss, trampling. CHetnie zabawie sie z dominujacym do 30l. Dzis lub inny dzien
15-06-2022 06:39 2807805 Zgłoszenie
Seks danny 39 lat wielkopolskie Poznań kontakt
Ku Dębinie, jest ktoś teraz, albo wybiera się rano? Chętnie uklęknę i zajmę się sprzętem.
15-06-2022 03:14 2807789 Zgłoszenie
Ogólne ROBERT 44 lata wielkopolskie POZNAN LESZNO RAWICZ kontakt
Spotkam sie z realnym aktywnym lub 2ch a na konkretna nocna zabawe anal oral lizanko ja jako p tylko z facetem z kutasem xl fajnie jak jest gruby wiek bez znaczenia ty z lokum . Ja dobrze wygladajacy i takiego tez szukam . W odpowiedzi oczekuje opisu i co lubisz jak bedzie ok podam tel i ustawka
14-06-2022 23:44 2807760 Zgłoszenie
Seks Mlody 26 lat wielkopolskie Środa Wielkopolska kontakt
Wysoki brunet 190/85 16 uległy lubiący służyć oralnie. Spotkam sie dzisiaj rano ze starszym lubiącym długie uległe obciąganie do końca.moge się wypiąć z chem Lubię panów 45+. Chętnie dłuższą relacja za ki.es.zo.nk.ow.e.Mam czas od 22 robie na co masz ochotę. Gwarantuje zdrowie higienie i dyskrecję i tego oczekuje. Możliwa wymiana zdj. Zapraszam do kontaktu kultularnych dominujących dojrzałych chcących sobie pouzywac z uległym.Niczego nie wykluczam. Lubie dominujacych ktorzy lubia rozkazywac i robic na co maja ochote z lachociagiem. Rozkazy lizanie jaj posuwanie gardla ,wytrysk. Ogolnie ostrzejsze zabawy. Ale wszystko do uzgodnienia moze byc spokojna zabawa. Wszystko do uzgonienia po kontakcie
14-06-2022 22:14 2807731 Zgłoszenie
Seks abc wielkopolskie Poznań kontakt
M.a.s.a.z.y.s.t.a ... relak.s odpoczynek i nie tylko.... Więcej na priv
14-06-2022 22:11 2807730 Zgłoszenie
Seks teraz 38 lat wielkopolskie Poznań kontakt
Wchodzisz ja juz czekam na kolanach obciagam walisz mnie w gardło głęboko spuszczasz się mi na klatę i wychodzisz. Lokum jest Konkretnie i po męsku.
14-06-2022 22:07 2807728 Zgłoszenie
Seks Wojtas 33 lata wielkopolskie Krotoszyn kontakt
Szukam młodego wysportowanego chłopaka do spotkania i dobrego seksu mm
14-06-2022 21:29 2807719 Zgłoszenie
Ogólne Tomasz 38 lat wielkopolskie Poznań kontakt
Chciałbym aby ktoś delikatnie wypieścił mój rowek i otworek. Nie mam lokum.
14-06-2022 18:24 2807653 Zgłoszenie
Seks REAL 50 lat wielkopolskie Poznań kontakt
Męski, dyskretny samiec na poziomie -dyskretnego, męskiego samca na poziomie - do zaspokajania potrzeb. Potrzebuje dużo i konkretnie, chętnie układ. Może być 2-3. Anorektycy, nadwaga, cioty, piskliwe głosy i puste mózgi- nie!
14-06-2022 18:07 2807646 Zgłoszenie
Szukam partnera Karol 48 lat wielkopolskie Ostrów Kalisz Konin kontakt
Poukładany spokojny 48/178/98 poznam na stałe owłosionego faceta (40-50). Napisz o sobie kilka zdań proszę.
14-06-2022 14:45 2807562 Zgłoszenie
Seks ULEGŁYBI 41 lat wielkopolskie Poznań kontakt
Poznam konkretną parę mężczyznę i kobietę. Ja bi nieźle zbudowany jednak uległy. Możecie robić ze mną wszystko co zechcecie. Otoczenie odbiera mnie raczej jako osobę atrakcyjną zarówno fizycznie jak i intelektualnie. Mam 41 lat 180 cm wzrostu i ważę 88 kg.
14-06-2022 11:40 2807483 Zgłoszenie
Seks Bobo wielkopolskie Poznań kontakt
Od.poczynek, wy.ciszenie, re.laks... ten czas jest Twój i dla Ciebie... Zapytaj o szczegóły.
14-06-2022 09:43 2807427 Zgłoszenie
Ogólne uległyfacetbi 38 lat wielkopolskie Poznań   Zdjęcie kontakt
Ja normalny uległy bi gość 184.79.17 zadbany, normalnie zbudowany.W Poznaniu na kilka dni.Dupa wydepilowana,nogi i ręce owłosione.kilka tatu i kolczyk. Szukam aktywa fuckera lub dwóch. Szukam męskiego normalnego faceta, zadbanego. Bywam regularnie służbowo w Poznaniu ,zawsze na kilka dni i zawsze mam fajne lokum w centrum. Szukam na dobry męski i konkretny fun. Lubię być uległy czasami bywam uni prócz analu. Uwielbiam robić głębokie gardło,dławić sie kutasem ,zabawa sutkami,lizanie,rimm,spank,plucie,wulgar,lubie głęboki anal w mojej dupie. dupa zawsze czysta i przygotowana. Szukam konkreta lub dwóch,fuckera aktywa wyłącznie który wie jak zająć sie uległym. miej fantazje. Prócz tego że lubie sie dobrze jebać można też ze mną normalnie pogadać. miej 28-45 lat bądż zadbany,nie spuszcaj się po trzech minutach. lubie takie klimaty jak sport,hairy,muscle,jeans,jockstrap,fabuły itd. jeśli bedziesz brodaty super,jeśli będziesz bear dużym kolesiem to bądż ale bez obleśnego brzucha. można być bear ale zadbanym dużym i ze smakiem chyba wiadomo o czym mówie.jestem dyskretny bi ,nie wchodze w żadne układy i nie interesuje mnie kto z kim i itd wszystko bez zobowiązań . nie szukam pasywnych,nie szukam po 50.Nie pisz sms bo nie bede odpisywał. dzwoń konkretnie pogadaj,lub pisz email. jeśli piszesz to podaj swój opis cyferki,napisz jakim aktywem jestes i jak to widzisz
14-06-2022 08:56 2807411 Zgłoszenie
Seks Łukasz 27 lat wielkopolskie Szamotuly kontakt
Witam spotkam się na miłe spotkanie w okolicach Szamotuł ja mam 27/193/78/17 normalnej budowy szukam kogoś kto lubi damskie ciuszki w plenerze wspólna przebieranka i zabawa jestem mobilny czekam
14-06-2022 05:45 2807353 Zgłoszenie
Widziałem Cię dlaczego 54 lata wielkopolskie Poznań kontakt
Proszę odezwij się. Wczoraj się poznaliśmy. Z tego co pamiętam było bardzo przyjemnie. Naprawdę dobrze to robisz i wiem że Tobie się też podobało. Mówiłeś że rano lubisz powtórki ale powiedziałeś że się spieszysz i wyszedles bez słowa. Miałeś zostawić numer telefonu. Na poczcie mnie zablokowales bo wiadomości nie dochodzą. Co było nie tak bo nie wiem. Chciałbym wiedzieć żeby na przyszłość być może nie popełnić takiego błędu o ile popełniłem. Fajny z Ciebie facet. Proszę odezwij sie "B" byku.
14-06-2022 05:04 2807348 Zgłoszenie
Seks Wojtek 45 lat wielkopolskie Poznań kontakt
45-180-85-18 wyssam chętnemu do końca
14-06-2022 00:02 2807326 Zgłoszenie
Wakacje Roman 44 lata wielkopolskie Plewiska kontakt
Szukam kogoś na wspólny wypad w klimacie Pan pies, skóry, glany, moro, fleki (oczywiście klimaty nie sa konieczne, ogólnie szukam na wspólny wypad i chodzenie po górach). ja 44 189 80
13-06-2022 23:29 2807318 Zgłoszenie