Fetysze Cwel123 28 lat wielkopolskie Poznań kontakt
Szukam kogoś z plusem, co kręci go ustrzelenie innych. Chcę być pojemnikiem na tox spermę. Tylko poważni niech piszą, nie interesuje mnie opinia nie zainteresowanych lub brzydzących się tym.
06-06-2022 16:27 2803910 Zgłoszenie
Seks Art 38 lat wielkopolskie Poznań kontakt
Ktoś chętny zaprosić do siebie żeby dobrze się zabawić?38/180/78/17 uni.
06-06-2022 14:48 2803842 Zgłoszenie
Ogólne Mmm wielkopolskie Poznań kontakt
Podejmę się dobrze płatnej pracy, ktoś ma coś do zaoferowania???
06-06-2022 14:23 2803823 Zgłoszenie
Seks Oral 42 lata wielkopolskie Poznań kontakt
Poznam dojrzałego faceta do miłej znajomości opartej na wspólnych nocnych spotkaniach. Ja ponoć przystojny facet ładnie zbudowany jednak bardzo uległy. Uwielbiam pieścić oralnie chętnie do końca.
06-06-2022 14:23 2803822 Zgłoszenie
Ogólne Pary 39 lat wielkopolskie Poznań kontakt
Szukam dyskretnej uniwersalnej pary z lokum
05-06-2022 23:51 2803792 Zgłoszenie
Ogólne Pokój 27 lat wielkopolskie Poznań kontakt
Od lipca pokój do wynajęcia na Ratajach. Zainteresowanych zapraszam do kontaktu. Pozostałe wiadomości będą ignorowane. Pozdrawiam.
05-06-2022 23:49 2803791 Zgłoszenie
Ogólne Miły 36 lat wielkopolskie Poznań kontakt
Kto popisze teraz?narażone znajomość wirtualna z czasem realna
05-06-2022 22:41 2803767 Zgłoszenie
Seks Jest 36 lat wielkopolskie Poznań-Grunwald   Zdjęcie kontakt
hej, szukam szczupłego do 36 lat na wspólne walenie lub possanie mi. 36/177/65
05-06-2022 21:30 2803736 Zgłoszenie
Ogólne Aaa 35 lat wielkopolskie Poznań kontakt
Witam zwali jakiś mlody razem ja mobilny szczupły zadbany bi 35lat
05-06-2022 20:33 2803713 Zgłoszenie
Ogólne xxx wielkopolskie Poznań kontakt
Czyszczę buty, piorę skarpetki, służę
05-06-2022 20:29 2803711 Zgłoszenie
Ogólne Armpit wielkopolskie Poznań kontakt
Wyliże spocone, chętnie owłosione pachy, możesz być po siłce. Tylko męscy, chętnie hetero/bi
05-06-2022 18:06 2803635 Zgłoszenie
Seks Warta 30 lat wielkopolskie Poznań kontakt
Jakiś młody ma ochotę na lodzika nad Wartą? Jestem niedaleko mostu jeszcze przez jakiś czas w bocznej alejce wydeptanej. Fajne ustronne miejsce. Preferowani do 30l ;)
05-06-2022 16:59 2803605 Zgłoszenie
Ogólne naturysta wielkopolskie Poznań kontakt
ktoś mi powie gdzie dokładnie znajduje się plaża dla golasów w Biskupicach?
05-06-2022 16:43 2803592 Zgłoszenie
Ogólne Versatil 44 lata wielkopolskie Poznan kontakt
Dziś hotel Ibis Poznan Stare miasto. Męski bi 187/95/16 owłosiony, ponoć przystojny uni chętny na miłe spotkanie erotyczne. Oral, rimm i rzniecie
05-06-2022 15:25 2803544 Zgłoszenie
Ogólne Dik 35 lat wielkopolskie Poznań kontakt
Witam o 4 rano bede jechał z imprezy ja mobilny szczupły zadbany bi chętnie wystawie i też wezmę bodź szczupły zadbany z dużym ja 35lat
05-06-2022 02:59 2803411 Zgłoszenie
Ogólne Mmmm wielkopolskie Ok poznania kontakt
Para mk dziś ma ochotę drinkowac ktoś chętny dołączyć? Ok poz chata jest opis
04-06-2022 22:12 2803331 Zgłoszenie
Ogólne Rafał 34 lata wielkopolskie Poznań kontakt
Pas 34 182 82 szuka aktywa/ów na wieczór. Masz lokum lub auto i brak planów ? Obsłuże zdrowych i konkretnych. Od 23 czas
04-06-2022 21:49 2803324 Zgłoszenie
Ogólne xxx 46 lat wielkopolskie Poznań kontakt
Wracasz po pracy lub po treningu a ja liże twoje buty, wącham soxy i wylizuje dokładanie Twoje stopy
04-06-2022 20:53 2803301 Zgłoszenie
Seks Trasa wielkopolskie Pniewy kontakt
Hej jakis fajny bi trasa Pniewy Poznan? Na oral onan
04-06-2022 18:57 2803262 Zgłoszenie
Ogólne Ssak wielkopolskie Poznań kontakt
MOP Sołeczno obciągne teraz
04-06-2022 18:36 2803249 Zgłoszenie
Seks Jezyce 19 lat wielkopolskie Poznań kontakt
Hej szukam kogoś do stałego układu na jeżycach (okolice kościelnej przy dąbrowskiego). Mam 19 lat 170cm 85 kg 18 cm i jestem UNI. Jestem otwarty na naprawdę różne fetysze dopóki nie wchodzi w to bicie mnie lub krew. Oczywiscie nie musi to byc relacja skupiona głównie na seksie ponieważ możemy zostać po prostu kumplami. Jeżeli masz lokum chęci i jesteś zdrowy to daj znać na maila ;)(wiek i wygląd nie ma znaczenia)
04-06-2022 18:12 2803237 Zgłoszenie
Ogólne Rrrrrrr wielkopolskie Ok pz kontakt
Jakiś fajny bi chciałby wpaść w ok poz do parki km? Foto i opis przyspieszy kontakt drink&chill
04-06-2022 17:22 2803215 Zgłoszenie
Ogólne TimPoz wielkopolskie Poznań kontakt
Ja 42 192 101 17 łysy byk z Poznania. W środowisku funkcjonuję jako hetero. Szukam dyskretnego faceta do spenienia moich erotycznych fantazji. Od dłuższego czasu lubię oglądać gejowskie porno. Chciałbym w końcu sam się przekonać jak to jest ssać komuś kutasa. Próbowałem również wsadzać sobie dildo w dupe i spodobało mi się, dlatego liczę również na anal. Jestem mobilny, mam też lokum. Twój wiek i wygląd nie ma znaczenia. Liczy się twardy kutas i pełne jaja. Gwarantuję i oczekuję 100% zdrowia i dyskrecji.
04-06-2022 16:15 2803192 Zgłoszenie
Ogólne Arek 22 lata wielkopolskie Wieś   Zdjęcie kontakt
Cześć, jestem wielkim fanem bielizny męskiej.. ja przystojny sporciak.. kręci mnie jak komuś wysyłam albo daję moją bieliznę noszoną... slipy albo bok...
04-06-2022 14:02 2803121 Zgłoszenie
Ogólne Starszego 35 lat wielkopolskie Poznań kontakt
Od pewnego czasu podniecają mnie starsi mężczyźni dlatego szukam starszego doświadczonego chętnie dominującego Pana do dyskretnych spotkań, który również zostanie moim nauczycielem jeśli chodzi o sex z mężczyzną.
04-06-2022 11:46 2803065 Zgłoszenie
Seks Plener wielkopolskie Poznań kontakt
Jutro od rana ktos chętny w plenerze. 35.192.80.18.
04-06-2022 09:38 2802999 Zgłoszenie
Seks lachociag 38 lat wielkopolskie Ostrów Wielkopolski kontakt
Konkretny ulegly lachociag obsluze kolesia z fajnym chujem u mnie w lokum lub plener Ja 38 186 70 17 interesuje mnie obciag z mojej strony kontakt tel ub sms :) Dyskrecja 100% Tylko konkreci!!! Szukam tez konkreta co nagra i porobi fotki jak mu chuja opierdalam i lize wory :) Moze byc Was 2 :) Chetnie tez opierdole pale mlodzikom:) Chetnie tez obsluzylbym Ukraińców lub innych obcokrajowcow. Szukam tez kolesi co jezdza do klubow gay w Poznaniu:) Tylko konkretne propozycje:)
04-06-2022 09:14 2802991 Zgłoszenie
Ogólne zaprosze 41 lat wielkopolskie Poznań kontakt
Fan 40 lat wielkopolskie Poznańkontakt Cześć, jestem fanem męskiego owłosienia Spotkam się z Tobą,mam dyskretny lokal,jeśli spełniasz warunki- mocne owłosienie ciała,nie krępuj się, odpisz na moje ogłoszenie. pełna dyskrecja, higiena i dobra zabawa.Nie wymagam zdjęć.Jeśli przeczytałeś ogłoszenie to nie zastanawiaj się za długo, tylko odpisz.
04-06-2022 08:52 2802977 Zgłoszenie
Seks Bobo wielkopolskie Poznań kontakt
Od.poczynek, wy.ciszenie, re.laks... ten czas jest Twój i dla Ciebie... Zapytaj o szczegóły.
04-06-2022 08:38 2802969 Zgłoszenie
Ogólne Fan 40 lat wielkopolskie Poznań kontakt
Cześć, jestem fanem męskiego owłosienia Spotkam się z Tobą,mam dyskretny lokal,jeśli spełniasz warunki- mocne owłosienie ciała,nie krępuj się, odpisz na moje ogłoszenie. pełna dyskrecja, higiena i dobra zabawa.Nie wymagam zdjęć.Jeśli przeczytałeś ogłoszenie to nie zastanawiaj się za długo, tylko odpisz.
04-06-2022 07:40 2802952 Zgłoszenie