Ogólne Pas 37 lat lubelskie Lublin kontakt
Zaproszę aktywnego Pana lub 2 Panów. Możesz podać się za przedstawiciela pożyczkowego, windykatora itp. Napiszesz sms, podam adres. Wejdziesz, będę w spodniach dresowych. Pod spodem będę nagi... Będę miał wibrator a w monitorze porno. Każesz obciagac, a potem wypiąć się... Lublin. Bronowice.
Dzisiaj 14:55 2585907 Zgłoszenie
Ogólne Pozniej 30 lat lubelskie Lublin kontakt
Jesli jestes fajnym, aktywnym, meskim i konkretnym kolesiem do 28l? Podroz PKP/PKS nie stanowi dla Ciebie problemu? Chcesz sie troche odstrestowac (w pozytywnym sensie) i dostac hajsikk - pisz. Na pewno sie dogadamy. Chcialbym spedzic milo czas :) Jestem normalnym gosciem 30 lat, 181 cm, 75 kg, meski i na poziomie. Ja konkret i realny - jesli Ty tez - pisz.
Dzisiaj 11:48 2585813 Zgłoszenie
Seks Kamil 30 lat lubelskie Lublin kontakt
Ja 30 pas szukam 1-2 aktywow 45-61lat najlepiej z autem lub lokum (lsm czuby) chce obciagac, lizac tylki i byc ruchany w tylek i w gardlo jednoczesnie. Spusty w gardlo. Dyskrecja. Dzwoncie
Dzisiaj 09:40 2585751 Zgłoszenie
Seks anal 37 lat lubelskie Świdnik kontakt
Pasyw. Dupa do rozepchania. Anal, fisting. Szukam wiek 40-60. Aktywow. Moge dojechac.
Wczoraj 17:07 2585506 Zgłoszenie
Ogólne Pawel lubelskie Lublin kontakt
Hej Zagada jakis konkretny garniturowiec lub osoba duchowna którą mogła by pomóc A ja jakoś bym się odwdzieczyl czasem ? Inni chętni tez mogą być Max 55 lat. Jak 31 170 60 17 brunet.
Wczoraj 16:22 2585467 Zgłoszenie
Fetysze sneak 29 lat lubelskie Lublin kontakt
Spotkam się z kolesiami chcącymi się wyżyć w klimacie sneak, drech, ujebane buty, plucie, pierdy, poniżanie, wyśmiewanie, deptanie, skopanie. Uczyńcie ze mnie niewolnika. mogę wspomódz
Wczoraj 16:22 2585466 Zgłoszenie
Ogólne Karol 32 lata lubelskie LUBLIN kontakt
Szukam Trennera personlnego/masa.żysty/ kumpla. Mam do zrzucenia trochę kg. fajnie jakbyś umial pomóc i dotrzymał towarzystwa. Interesuje mnie każda forma wspólpracy Kogoś dla kogo nagość nie stanowi problemu i umie wykorzystaćć swoje atuty i dobrze się przy tym bawi Ja konkkretny myślący normalny facet. 175/88 -
Wczoraj 15:11 2585428 Zgłoszenie
Ogólne Biłgoraj 37 lat lubelskie Biłgoraj kontakt
Ja sredni poznam puszystego na rozrywkę od czasu do czasu
06-03-2021 21:15 2585135 Zgłoszenie
Ogólne eryk 54 lata lubelskie lublin kontakt
Poznzm kumla 50+ lubiącego ubierać damską bielizne,ja szczupły 54/176/ 66/15 uni
06-03-2021 18:02 2585072 Zgłoszenie
Ogólne Akt 51 lat lubelskie Zamość - okolice kontakt
Witam wszystkich pragnę tu poznać młodych jak i starszych panów z Zamościa jak i okolic z Tomaszowa lub. Biłgoraja , Hrubieszowa na seks spotkania , pragnę seksu MM ja aktywny to wiadomo kogo potrzebuje , Uwielbiam ssanie w obie strony a rucham tylko ja dziurkę męską od 18 do 55 lat z młodszymi to mogę obciąganie i mu ja się wypnę. Dyskrecja i higiena 100% a spotkania tylko na plenerze mam auto zapraszam nikt nie pozałuje ja konkret i tego oczekuje . Propozycja dla tych młodszych co dopiero chcą spróbować taką przygodę zapewniam ze jest spoko bo nie warto trzymać w sobie nasienia a samotne masturbacje nie zaspokoją to co usta pozdrawiam
06-03-2021 12:26 2584913 Zgłoszenie
Ogólne WWWW 33 lata lubelskie Lublin kontakt
Cześć, szukam tutaj starszego kolegi. Chętnie żonatego bi, koniecznie aktywnego. Ja na codzień w związku z kobietą. Jestem normalnym wykształconym, zadbanym, męskim facetem bez podejrzeń, ale chciałbym od czasu do czasu spotkać się ze starszym kolegą. Dyskrecja, zdrowie, kultura na codzień. W łóżku - chcę próbować dużo z jednym, zauf..anym kolegą. Jeśli szukasz podobnie do mnie, jesteś aktywny - odezwij się. Zanim się spotkamy - chciałbym popisać by nieco się poznać więc na jednozdaniowe zaczepki nie odpowiadam. Ja 33 lata 182 cm, 85 kg 17 cm. Bez podtekstów.
06-03-2021 11:37 2584884 Zgłoszenie
Ogólne Misiek 28 lat lubelskie Lublin Łęczna kontakt
Witam. Poznam kolegę z lokum, z którym fajnie spędzę wieczór lub jeżeli zaprosisz mnie do siebie, chętnie weekend. Jestem p. Miło by było poznać także du.chow.nego. Więcej w wiadomości prywatnej. Pozdrawiam.
05-03-2021 16:13 2584494 Zgłoszenie
Ogólne Pasyw 26 lat lubelskie Lublin kontakt
Cześć szukam normalnego kolegi na jutro który da obciągnąć . Czekam na kontakt , brak lokum
05-03-2021 11:45 2584358 Zgłoszenie
Ogólne uni 28 lat lubelskie Lublin kontakt
szukamy pasywa na teraz konkretnego mamy lokum
05-03-2021 10:30 2584331 Zgłoszenie
Ogólne Tomek 41 lat lubelskie Lublin kontakt
Szukam barbera lub fryzjera. Jest w Lublinie ktos, kto w milej atmosferze ostrzyze ?
05-03-2021 06:21 2584252 Zgłoszenie
Ogólne Marcin lubelskie Lublin kontakt
Wyuzdany 36l mam niesamowicie nabite pyszna sperma jaja. Jestem porobiony wiec kutas osiagnie troszke ponad 20cm ale jest wiekszy. Umowie sie teraz!!! Tel.podaj to oddzwonie!!
05-03-2021 05:12 2584243 Zgłoszenie
Ogólne Felek 38 lat lubelskie Dąbrowa Tomaszowska kontakt
Ja hetero grubszy szukam podobnego na lody po cichu w plenerze
04-03-2021 19:59 2584151 Zgłoszenie
Seks Dam 29 lat lubelskie Chełm lublin kontakt
Siema. Ja 29-179-71-20 up. Mam lokum. Szukam fajnego konkretnego kolesia na zabawę. Tylko zadbani przystojni z fajnym kutasem. Jak zagadujesz pisz od razu swój opis
04-03-2021 16:29 2584071 Zgłoszenie
Seks adam 30 lat lubelskie lubelskie kontakt
szukam sacera, osobę myślącą, do stałego układu...
04-03-2021 15:48 2584054 Zgłoszenie
Seks Tmk 30 lat lubelskie Łask kontakt
Szukam aktywnego pana z lokalem. Oral i anal bez sponsoringu i zbędnej otoczki. Dojadę.
04-03-2021 13:17 2583999 Zgłoszenie
Ogólne uni 28 lat lubelskie Lublin kontakt
Spotkam się teraz z chętnym panem lubię pociąg.nać z pol.ykiem chętnie też się wypne jest ktoś konkretny na spotkanie może być was dwóch tel w zakładce
04-03-2021 11:01 2583944 Zgłoszenie
Seks ulegly lubelskie Lublin kontakt
masz duze potrzeby szukasz kogos zeby sie wyzyc, jestem chetny 40 l pasyw, szukasz dziuru do posuwania wypne sie , ile i jak zechcesz, ty akt z lokum wiek obojetny czekam na odpowiedz
03-03-2021 18:42 2583694 Zgłoszenie
Seks Adrian 26 lat lubelskie Lublin kontakt
siema. jestem Adrian. mam 27 lat. jestem gruby. bardzo chętnie spotkałbym się z tobą w hostelu. obciągnąbym ci i wylizał stopy. mogę ci zapłacić 400 zł za spotkanie. odpisuj śmiało! ****
03-03-2021 18:10 2583680 Zgłoszenie
Ogólne jam 24 lata lubelskie Biała Podlaska kontakt
Witam, chcę znaleźć kogoś na mój pierwszy raz
03-03-2021 13:58 2583597 Zgłoszenie
Seks Husky 17 lat lubelskie Zamość - Warszawa kontakt
W piątek 5 marca wybieram się do warszawy pociągiem z Zamościa do Warszawy tlk zamoyski. Jakiś pan chętny na żerżniecie mnie w pociągu albo na lodzika? Ewentualnie zabiore się z kimś kto jedzie autem z rana :p Tak żeby na 11 być w WWA w drodze jestem cały twój :p
03-03-2021 12:35 2583565 Zgłoszenie
Seks xxx 36 lat lubelskie lublin i okolice kontakt
Pasyw total ulegly dla Pana. Za pomoc, na stale. Mozliwy zwiazek. Oral, rimming, anal, piss, bdsm. Dla aktow masterow 40+. Panowie z lokum.
02-03-2021 01:46 2582974 Zgłoszenie
Komercyjne Jacek 19 lat lubelskie Lublin   Zdjęcie kontakt
21 cm (pełne) 19 lat 100 % akt , męski bez przegięć . Lubię też perwersje , każda opcja wchodzi w gre , mogę ci wepchnąć swego wielkiego kutasa głęboko do gardła. Umawiam się w kaźdej chwili kiedy ci pasuje . (24h) . Ja dyskretny , zdrowy zadbany . Dajesz rozkaz i od razu wyjeźdzam do ciebie po uzgodnieniu warunkow finansowych
01-03-2021 23:05 2582918 Zgłoszenie
Szukam partnera Marcin 38 lat lubelskie Lublin kontakt
Szukam partnera do stałego związku. Mam 38 lat, 190 wzrostu, domator. Uwaga ważne!!! Moje poglądy polityczne są prawicowe dlatego też szukam kogoś kto ma podobne podejście do życia lub jest bardzo tolerancyjny. Twój wiek najlepiej 40+ nie wykluczam znajomości z kimś młodszym ale to raczej mało prawdopodobne. W łóżku jestem uniwersalny, Ty uniwersalny lub aktywny, pasywnym raczej dziękuje. Miejsce zamieszkania nieistotne - jestem otwarty na zmiany. Do usłyszenia.
01-03-2021 21:55 2582897 Zgłoszenie
Ogólne Olek 32 lata lubelskie Lublin kontakt
Hej, szukam w podobnym wieku na wspólne lody. Dyskrecja i zdrowie to podstawa.
01-03-2021 13:52 2582676 Zgłoszenie
Seks Piotrek 34 lata lubelskie Lublin kontakt
Czesc, szukam młodego chłopaka którego wspomoge.
01-03-2021 11:30 2582608 Zgłoszenie