Ogólne Marek 35 lat wielkopolskie KOBYLIN KROTOSZYN kontakt
Ktos dzisiaj chetny na lodzika z mojej strony tylko starsi panowie 50-68 lat,,,,numer w zakladce piczcie,,, kobylin,,,krotoszyn,,,,kobylin,,,krotoszyn,,,kobylin,,,,kuklinow,,,,krotoszyn,,,,,,,693,,,,,889,,,,,920,,,,,
Dzisiaj 07:57 2703142 Zgłoszenie
Ogólne Mmmm wielkopolskie Poznań kontakt
Ktoś dziś do Amigo??
Dzisiaj 07:49 2703139 Zgłoszenie
Ogólne SlutBi 37 lat wielkopolskie Poznań   Zdjęcie kontakt
Jestem zadbanym kolesiem bi. Będę w Poznaniu od 2 do 4 listopada.)W sexie mm lubię być uległy. Mam taką fantazje i lubię być uległą suczką Crossdresser. Cross Sucz / mega uległy koleś w ciuszkach ,szpilkach i bieliźnie . Robię tez makijaż . Mam dłuższe włosy blond,wiec nie używam peruki. Ubieram bodystocking lub pończochy na pasie ,obcisłą mini lub inne fatałaszki.itd… mogę zrobić mocny makijaż lub inny jak wolisz. Szukam wyłącznie aktywa jebaki max 45 lat. Fajnie jeśli będzie was dwóch .Męskich zadbanych,możesz tez być duży Bear byle bez wiszącego obleśnego brzucha. Mam głębokie gardło i ciasny tyłek . Mam swoje lok. Mam rownież 30 cm dildo żelowe używaj go na mnie.Regularnie jestem służbowo w Poznaniu. Bez zobowiązań i dyskretnie. Wyżyj się jak samiec.pisz konkretnie z opisem siebie i oczekiwań i tego co lubisz. Lub dzwoń.Bądź konkret
Dzisiaj 07:42 2703138 Zgłoszenie
Ogólne Adam wielkopolskie Poznań kontakt
Hej. W ten piątek spotkam się z miłym mężczyzną, któremu zrobię loda. Nie mam doświadczenia m-m i w robieniu loda co pewnie obniża moje szanse, ale wszystkiego można się nauczyć. Szukam zadbanego, przede wszystkim zdrowego, aktywa, do max 50 lat, nie więcej. Spotkanie w Twoim aucie, albo lokum jak masz. Loda robię bez wzajemności-nie daje do obciągu. Proponuję spotkanie bez pośpiechu i stały układ. Jestem sympatycznym, normalnej budowy, wysokim 182, 34 latkiem. W piątek mam czas na takie miłe spotkanie. Chciałbym pierwszy raz zrobić loda i fajnie jak jest tu facet, który da penisa do wylizania. Układ kumpelski. Higiena i dyskrecja to podstawa. Proszę o napisanie czegoś o sobie. Mogę połknąć cały spust jak wymagasz
Dzisiaj 06:44 2703127 Zgłoszenie
Ogólne Marek wielkopolskie Poznań kontakt
Jutro rano między 5 a 6 przed pracą chętnie wystawię do polerki. Może ma ktoś ochotę possać
Wczoraj 23:17 2703061 Zgłoszenie
Ogólne Kris 33 lata wielkopolskie Poznań kontakt
Szybkie lody na ratajach dziś ok 23.15? Auto lub plener. Nie będę miał wiele czasu. 33 173 66 16
Wczoraj 21:47 2703039 Zgłoszenie
Ogólne Romek 37 lat wielkopolskie Poznań Murawa kontakt
Uwielbiam czuć pulsującą pale w gardle. Chetnie obciagne i wydoje sterczącego kutasa, mogę też wystawić do ssania. Cenie higienę i dyskrecję. Ja bi 183.89.16 z lokum. Szukam na dyskretny układ.
Wczoraj 19:07 2702972 Zgłoszenie
Ogólne Majq25 25 lat wielkopolskie Poznań kontakt
Młody, normalny, spoza środowiska szuka pana na miłą zabawę. Plener, auto albo twoje lokum. Ja z północy Poznania, ale mobilny. Po więcej szczegółów proszę pisać na maila. Na pewno się dogadamy :)
Wczoraj 19:01 2702967 Zgłoszenie
Ogólne Piotr wielkopolskie Poznań kontakt
Szukam na przyjacielski układ miłego, zadbanego AKTYWA którego zostanę lachociągiem, czy ssakiem. Oczekuję zdrowia, higieny i dyskrecji. Spotkania bez pośpiechu czy spiny. Interesuje mnie ktoś w wieku 20 do 48 lat :) Jestem miłym mężczyzną, inteligentnym, bez doświadczenia, zdrowym, męskim,, nie żadnym przegiętym itp. Po prostu chciałbym poznać dominującego kolegę któremu będę ssał kutasa, smakował jego spermy itp. Proszę o napisanie czegoś o sobie
Wczoraj 16:11 2702891 Zgłoszenie
Ogólne PAKER wielkopolskie Poznań kontakt
Tylko bogatego fajnego pasywa, waga i twój wygląd bez różnicy , ja męski paker aktyw w potrzebie mordy
Wczoraj 12:51 2702798 Zgłoszenie
Ogólne PolKr1s 21 lat wielkopolskie Poznań kontakt
Ktoś? Coś? Na dzisiaj 26.10.21. Stary Browar, Cytadela lub Posnania, most Przemysła. Miejsce do uzgodnienia. Na Wspólne walenie, obciąganie .... najlepiej młodzi do 30 lat. Ja 21 lat w okularach z czarnym plecakiem reeboka. Napisz do mnie przynajmniej godzinę przed i opisz siebie cechy charakterystyczne żebym mógł rozpoznać jakie ubranie czy coś i podaj wiek
Wczoraj 11:42 2702773 Zgłoszenie
Ogólne Michał 36 lat wielkopolskie Poznań kontakt
Mam ochotę obciągnąć. Może być plener chyba że masz lokum. Mogę podjechać. Jestem BI PAS
Wczoraj 08:33 2702692 Zgłoszenie
Ogólne Sucz 37 lat wielkopolskie Poznań   Zdjęcie kontakt
Jestem zadbanym kolesiem bi. Będę w Poznaniu od 2 do 4 listopada.)W sexie mm lubię być uległy. Mam taką fantazje i lubię być uległą suczką Crossdresser. Cross Sucz / mega uległy koleś w ciuszkach ,szpilkach i bieliźnie . Robię tez makijaż . Mam dłuższe włosy blond,wiec nie używam peruki. Ubieram bodystocking lub pończochy na pasie ,obcisłą mini lub inne fatałaszki.itd… mogę zrobić mocny makijaż lub inny jak wolisz. Szukam wyłącznie aktywa jebaki max 45 lat. Fajnie jeśli będzie was dwóch .Męskich zadbanych,możesz tez być duży Bear byle bez wiszącego obleśnego brzucha. Mam głębokie gardło i ciasny tyłek . Mam swoje lok. Mam rownież 30 cm dildo żelowe używaj go na mnie.Regularnie jestem służbowo w Poznaniu. Bez zobowiązań i dyskretnie. Wyżyj się jak samiec.pisz konkretnie z opisem siebie i oczekiwań i tego co lubisz. Lub dzwoń.Bądź konkret
Wczoraj 06:40 2702657 Zgłoszenie
Ogólne PAKER wielkopolskie Poznań kontakt
Tylko bogatego fajnego pasywa, waga i twój wygląd bez różnicy , ja męski paker aktyw
25-10-2021 22:08 2702590 Zgłoszenie
Ogólne PAKER wielkopolskie Poznań kontakt
Tylko bogatego fajnego pasywa, waga i twój wygląd bez różnicy , ja męski paker aktyw
25-10-2021 20:18 2702525 Zgłoszenie
Ogólne PasywWdelegacji 42 lata wielkopolskie Poznań kontakt
Witam znajdzie sie jakiś chętny ktory wpadnie dzisiaj do mnie do hotelu IBIS przy obornickiej?? Jestem sam i chetnie zaprosze faceta najlepiej Akta na dobra zabawę... Ja zadbamy męski facet po czterdziestce bi bardziej pas-)) Czekam na konkretne odpowiedzi
25-10-2021 18:13 2702473 Zgłoszenie
Ogólne Xxxx wielkopolskie SZAMOTUŁY kontakt
Poznam dyskretnego kochanka najlepiej żonaty Na układ nie na raz.
25-10-2021 16:53 2702443 Zgłoszenie
Ogólne tom 30 lat wielkopolskie Poznań kontakt
Szukam kolegę zwlaszcza z niemytym kutasem z Poznania, ktory za pomoc mu poda mi do buzi.
25-10-2021 16:16 2702424 Zgłoszenie
Ogólne Uległy 51 lat wielkopolskie Piła kontakt
Ja uległy pass szkam osoby domunujacej ktora mnie porządnie wytresuje oral anal spanking wiazanie wulgaryzmy szmacenie przez tele uklad pan sługa tele w zakladce
25-10-2021 15:49 2702412 Zgłoszenie
Ogólne Trojeczka 26 lat wielkopolskie Poznań kontakt
Witamy. Nas dwóch 26,44 zaprosimy do nas na dziś wieczór Pana 40+ najlepiej uni.
25-10-2021 15:28 2702403 Zgłoszenie
Ogólne Pawelbi 35 lat wielkopolskie Poznań kontakt
Czy jutro o 6.00 jakiś chętny bi, dyskretny na lodzika? Tylko konkretne propozycje!!! Dość ściemy
25-10-2021 11:42 2702322 Zgłoszenie
Ogólne bitranny 37 lat wielkopolskie Poznań   Zdjęcie kontakt
Jestem zadbanym kolesiem bi. (Służbowo w Poznaniu)W sexie mm lubię być uległy. Mam taką fantazje i lubię być uległą suczką Crossdresser. Cross Sucz / mega uległy koleś w ciuszkach ,szpilkach i bieliźnie . Robię tez makijaż . Mam dłuższe włosy blond,wiec nie używam peruki. Ubieram bodystocking lub pończochy na pasie ,obcisłą mini lub inne fatałaszki.itd… mogę zrobić mocny makijaż lub inny jak wolisz. Szukam wyłącznie aktywa jebaki max 45 lat. Fajnie jeśli będzie was dwóch .Męskich zadbanych,możesz tez być duży Bear byle bez wiszącego obleśnego brzucha. Mam głębokie gardło i ciasny tyłek . Mam swoje lok. Mam rownież 30 cm dildo żelowe używaj go na mnie.Regularnie jestem służbowo w Poznaniu. Bez zobowiązań i dyskretnie. Wyżyj się jak samiec.pisz konkretnie z opisem siebie i oczekiwań i tego co lubisz. Lub dzwoń.Bądź konkret
25-10-2021 11:15 2702312 Zgłoszenie
Ogólne uległybi 37 lat wielkopolskie Poznań   Zdjęcie kontakt
Jestem zadbanym kolesiem bi. (Służbowo w Poznaniu)W sexie mm lubię być uległy. Mam taką fantazje i lubię być uległą suczką Crossdresser. Cross Sucz / mega uległy koleś w ciuszkach ,szpilkach i bieliźnie . Robię tez makijaż . Mam dłuższe włosy blond,wiec nie używam peruki. Ubieram bodystocking lub pończochy na pasie ,obcisłą mini lub inne fatałaszki.itd… mogę zrobić mocny makijaż lub inny jak wolisz. Szukam wyłącznie aktywa jebaki max 45 lat. Fajnie jeśli będzie was dwóch .Męskich zadbanych,możesz tez być duży Bear byle bez wiszącego obleśnego brzucha. Mam głębokie gardło i ciasny tyłek . Mam swoje lok. Mam rownież 30 cm dildo żelowe używaj go na mnie.Regularnie jestem służbowo w Poznaniu. Bez zobowiązań i dyskretnie. Wyżyj się jak samiec.pisz konkretnie z opisem siebie i oczekiwań i tego co lubisz. Lub dzwoń.Bądź konkret
25-10-2021 06:21 2702213 Zgłoszenie
Ogólne Dawaj 31 lat wielkopolskie Poznań kontakt
Chętnie wystawie do obciągu. Dyskretny męski bi. Kutas owłosiony. Lubię posuwać w usta. Konkretna ustawka lokum jest. Spust do buzi albo na twarz.
25-10-2021 02:38 2702202 Zgłoszenie
Ogólne lumik 28 lat wielkopolskie Poznań kontakt
Cześć Panowie :) Chętnie jutro przed południem napatoczę na faceta, starszego, który masturbuje się,.chciałbym się przyłączyć. Najlepiej jakieś wc, poznania, Ikea, Malta? Ktoś chętny? :)
24-10-2021 22:41 2702163 Zgłoszenie
Ogólne Patryk 21 lat wielkopolskie Poznań kontakt
Chętnie zostanę chłopcem na posyłki/asystentem/sługą i SEKS ZABAWKĄ dla miłego. Kręcą mnie przeróżne klimaty. Ja szczupły, zadbany i posłuszny :) kontakt tylko telefoniczny jestem pod telefonem cały czas numer w zakładce kontakt
24-10-2021 21:58 2702154 Zgłoszenie
Ogólne Frend 36 lat wielkopolskie Poznań kontakt
Szukam dyskretnego przyjaciela 50+ najlepiej Miśka
24-10-2021 21:17 2702134 Zgłoszenie
Ogólne Spróbuję 25 lat wielkopolskie Poznań kontakt
Spotkam się teraz . Najchętniej z starszym facetem 40+ Dla miłego wieczoru . Poznamy się .. drink czy kawka a dalej jak pójdzie ... Dyskrecja i zdrowie to podstawa .
24-10-2021 20:39 2702120 Zgłoszenie
Ogólne Delegacja 31 lat wielkopolskie Poznań kontakt
Cześć chłopaki wraz z partnerem planujemy przyjazd do Poznania w Listopadzie .Zależy nam na 2 dniowym pobycie w rozsądnej cenie .Przyjeżdżamy do Was pociągiem planuje być ponieważ mam spotkanie służbowe w Poznaniu .Ja mam 31 lat a partner 53 . Z góry dziękuję za podpowiedź i czekam na wasze odpowiedzi
24-10-2021 19:59 2702097 Zgłoszenie
Ogólne Roofi 38 lat wielkopolskie Poznań kontakt
Chętnie skorzystam z jakiegoś fajnego ...m.a.s.a.ż.u... w Poznaniu, erotycznego także. Nie szukam rehabilitacji, wiele osób myli te pojęcia.Spotkanie na Kawę czy piwko czy drinka tez możliwe. Pozdrawiam
24-10-2021 17:56 2702034 Zgłoszenie