Ogólne Chętnie777 28 lat świętokrzyskie Kielce galeria koron kontakt
Ktoś wali na koronie w kiblu? Chętnie dołączę dziś 18-19 poz. 0
Dzisiaj 17:15 2717686 Zgłoszenie
Ogólne Xcc 32 lata świętokrzyskie Kielce kontakt
Witam dziś będę w kielcach od godziny 20 do 22 będę czekał na dworcu PKP będę miał przesiadkę spotkam się z panem 50 + by umilić sobie czas oczekiwania na pociąg proszę o konkretne propozycje młodsi nie pisac
Dzisiaj 11:56 2717549 Zgłoszenie
Ogólne Akt 27 lat świętokrzyskie Pińczów kontakt
Aktyw szuka pasywa chętnego na zabawę w zamian za w.s.p.a.r.c.i.e fin.a.n.s.o.w.e dla mnie Więcej na priv
Wczoraj 20:26 2717296 Zgłoszenie
Ogólne Hhhh 30 lat świętokrzyskie Kielce kontakt
Obciągnę lub zwalę teraz w Kielcach na ul Malików później jadę na Busko Zdrój ktoś chętny auto? Ty mobil wiem bez znaczenia
Wczoraj 17:08 2717220 Zgłoszenie
Ogólne Rafał 45 lat świętokrzyskie ok. sandomierza kontakt
Spoza środowiska,pasywny,prawie niedoświadczony, pozna dyskretnego pana Akt lub parę mm do dyskretnych spotkań. Zdrowie priorytet.
Wczoraj 13:23 2717112 Zgłoszenie
Ogólne Ssak świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzy kontakt
33.177.65.15 uległy i posłuszny pas dla ostrego aktywa świętokrzyskie. lachociąg głębokie gardło piss wulgar anal rozkazy suka dla ostrego aktywa świętokrzyskie Ja bez lokum i auta
25-11-2021 09:13 2716605 Zgłoszenie
Ogólne BIsex świętokrzyskie Kielce -Radom kontakt
Ja 53 lata wysoki meski aktywny spotkam sie z facetem na dys sex . Tylko real dzienki pisarza
24-11-2021 20:45 2716470 Zgłoszenie
Ogólne Pol 40 lat świętokrzyskie Starachowice kontakt
REALNEGO mobilnego na wzajemne lody ewentualnie pasywa lub uni. Wiek wygląd bez znaczenia. Bądź zadbany
24-11-2021 13:48 2716296 Zgłoszenie
Ogólne Jakchcesz świętokrzyskie ćmielów kontakt
Masz nietypowe fantazje? Zagadaj do mnie. Szukam tatuśka, im starszy tym lepiej. Mam 30 lat ale zgrabną dupcię, która potrzebuje macania i bolca. Chcę poczuć się jak dawniej przy dojrzałym facecie, lubię lekko zboczonych i perwersyjnych. Może zalożyć pończoszki, posprzątać u ciebie? Zaproś do siebie na wino, wsiądę do twojego auta i zacznę już tam.
24-11-2021 13:01 2716280 Zgłoszenie
Ogólne Sam 44 lata świętokrzyskie Kielce kontakt
Szukam przyjaciela z którym można miło spędzić czas i który poważnie myśl o życiu. Ja 44 lata wysoki z lekkim brzuszkiem . Mieszkam w Kielcach mam własne M
23-11-2021 13:25 2715904 Zgłoszenie
Ogólne Kdbd 39 lat świętokrzyskie Wąchock kontakt
Na dzisiaj późnym wieczorem mobilnego realnego na zabawę pałkami ewentualnie pas lub uni. Wiek wygląd bez znaczenia bądź zadbany. Okolice Wąchocka
22-11-2021 11:03 2715387 Zgłoszenie
Ogólne BYYK świętokrzyskie Kielce kontakt
Bogatego cwela dla byka samca alfa po zk !!!!!! Możliwy gang~bang,mam kumpli , odpowiem na wyjątkowe odpowiedzi ,
21-11-2021 22:25 2715217 Zgłoszenie
Ogólne Dawid świętokrzyskie Kielce kontakt
Hej Zagada jakis konkretny garniturowiec lub osoba duchowna którą mogła by pomóc A ja jakoś bym się odwdzieczyl czasem ? Inni chętni tez mogą być Max 55 lat. Jak 31 170 60 17 brunet. Tylko konkret oferty odpowiadam tylko na maile bez nr tel
21-11-2021 15:46 2715013 Zgłoszenie
Ogólne GAYBANG 37 lat świętokrzyskie sandomierz   Zdjęcie kontakt
WITAM moje imie tomek szczerze nie mam co do ukrycia jestesmy realni są imprezy gany bang co wekend sie swietnie bawimy bo osobiscie je organizujemy z partnerem w sandomierzu mamy warunki wiec organizujemy .to kazdy wie ze ja mam 37lat moj partner 25 obaj jestesmy aktywni.wiec nie sluchajcie ciot tych co nie byli na takich imprezach bo sa za ciemni i ciency,nierealni.u nas na impreze maja wstep normalni nie zazdrosni zdrowi umyslowo i zdrowotnie wstep.dlatego juz nie pisze anonsoe bo adres znacie numery do nas tez.to jest fakt że dzisiaj sie spodziewamy gorali aktywnych.2ch wiec nie wrzucam z internetu żadnych fot bo po co?chetnych nam nie brakuje.a to że ludzie piszaą jak dobrze ruchamy to inna rzecz no nie jestem starszym panem bo nie mam 50 tki czy 60 tki zaledwie 37lat.siusiak moj mi starczy jak juz wspomnialem komu nie wystarczy to jego klopot.jeszcze z pasywkow nikt nie narzekal.acha foty sa realne kazde i tez za zgoda na publikacje to sa ludzie ktorzy u nas sie bawia bawili i beda bawic. ciekaw jestem teraz co ciota propers32 napisze na moja fote pewnie napisze ze z neta ha ha no nie moja jest realna jak ine
21-11-2021 14:43 2714984 Zgłoszenie
Ogólne POPERS32 21 lat świętokrzyskie sandomierz kontakt
AUTORZE POPERS32 NAUCZ SIE PISAC cpunie narkomanie.SÓSRAK CO TO JEST?chora ciota najebana i tyle.no tak popers32 jak sa z neta te fotki to musisz nas przekonac podac linki do stron adresy bo jak tutaj ludzie pisza to musisz sie leczyc popers32. widocznie jestes taki piekny ze ciebie nikt nie chce..pan tomek jest starszym panem bo ma 37 lat chuja ma fajnego bo grubego i fajnie rucha po drugie on takimi cuotami nie jest zaintersowany bo ma partnera od 15 lat..wiec chyba se osoby pomyliles cpunie popers32 ja mam 21 lat regularnie im daje dupci wiec bzdur popers32 nie pisz bo juz nie raz pisales i huj z tego nikt nie uwierzyl tobie w nic..
21-11-2021 14:21 2714963 Zgłoszenie
Ogólne POPRERS 37 lat świętokrzyskie sandomierz   Zdjęcie kontakt
Autorze popers37 mi moj siur starczy mi chetnychi nie brakuje. Z internetu jestes ty ha ha jestes stara pierdolnieta ciota i nikt sie na nic nie nabiera kazdy mnie zna ha hi o to chodzi jak sie ma lokum to sie organizuje gay bang ale bez takich psycholi jak ty no a dzis jest na s 5 osob i sie zajebiscie bawimy cioto twoje miejsce jest na polu w zimnie ha ha jestes wariatem zazdrosnym bo takie imprezy nie sa dla ciebie my tobie dziekujemy cioto. Cioto chetnie zobaczymy ciebei co ty masz do zaprezentowania . No pkarz pochwal sie. Foty z dupy twojej a nie z neta poreszta co ja ciotce sie bede tlumacyl takie cioty jak ty powini sie leczyc. Skad sa foty to jest moja sprawa skoro z neta wskarz linki czekamy cioto.... Chetni zapraszam na zabawe nie zwarzajcie na kurwy zazdrosne moj chuj to moja duma
21-11-2021 13:57 2714942 Zgłoszenie
Ogólne RUCHANKO 37 lat świętokrzyskie sandomierz   Zdjęcie kontakt
Autorze popers32 mi moj siur starczy mi chetnych mi nie brakuje z internetu jestes ty ha ha jestes str pierdolnieta ciota i nikt sie na nic nie nabiera kazdy mnie zna ha h i o to chodzi jk sie ma lokum to sie organizuje gang bang ale bez takich psycholi jak ty no a dzis jest na s 5 osob i sie zajebiscie bawimy cioto twoje miejsce jest na polu w zimnie ha ha jestes wariatem zazdrosnym bo takie imprezy nie sa dla ciebie my tobie dziekujemy cioto. Cioto chetnie zobaczymy ciebei co ty masz do zaprezentowania . No pkarz pochwal sie. Foty z dupy twojej a nie z neta poreszta co ja ciotce sie bede tlumacyl takie cioty jak ty powini sie leczyc. Skad sa foty to jest moja sprawa skoro z neta wskarz linki czekamy cioto.... Cioto dumny jestem ze swojego kutasa to moja duma ty jej nie masz
21-11-2021 13:37 2714927 Zgłoszenie
Ogólne Popers 32 lata świętokrzyskie Sandomierz kontakt
Gay bang to jedna wielka ściema a wszystkie fotki są z neta autor tych ogłoszeń to starszy pan z małym siórkiem
21-11-2021 12:54 2714910 Zgłoszenie
Ogólne Dwóch 48 lat świętokrzyskie Staszów   Zdjęcie kontakt
Jest nas dwóch. Szukamy pasywa do wydojenia naszych pał. Lub uniwersa który jednemu zrobi loda a drugiego wyrucha . Spotkanie w plenerze w Staszowie.
21-11-2021 12:36 2714898 Zgłoszenie
Ogólne Mcp 42 lata świętokrzyskie Kielce kontakt
Jestem żonaty i poszukuję najchętniej żonatego kolegi z którym mógłbym odkrywać przyjemności.
21-11-2021 12:07 2714879 Zgłoszenie
Ogólne Max 32 lata świętokrzyskie Starachowice i okoli kontakt
Witam poznam starszego po 50 do miłych spotkań że Starachowic i bliskich okolic . Ja 32 lata więcej informacji podam w wiadomości.
20-11-2021 10:36 2714279 Zgłoszenie
Ogólne Lukasz 37 lat świętokrzyskie Kielce kontakt
Spotkam się z chłopakiem szczupłym któremu zrobię loda w wieku 27 33 lata jestem mobilny
19-11-2021 20:13 2714062 Zgłoszenie
Ogólne Kkk 30 lat świętokrzyskie Kielce kontakt
Czesc. Jutro bede na wietrzni po 17 I possam panu wieku 40 45 lat
19-11-2021 16:36 2713954 Zgłoszenie
Ogólne Xcc 30 lat świętokrzyskie Cale swietokrzyskie kontakt
Witam jest jakiś Pan 53+ w kielcach z lokum żeby wyruchac 30 latka nawet 2 razy . Chyba że masz kolegę też 53+ to możecie we 2 mnie ruchac całe świętokrzyskie
19-11-2021 06:15 2713717 Zgłoszenie
Ogólne Albert 40 lat świętokrzyskie Kielce Włoszczowa Ło kontakt
Hej przystojny dyskretny i żonaty facet . Szukam też żonatego w podobnym wieku na stały układ nie koniecznie odrazu na sex . A może jak się dobrze poznamy i zaufamy sobie to będziemy się spotykać legalnie a cel będzie naszą tajemnicą . Tylko żonaci . Napisz
18-11-2021 06:51 2713292 Zgłoszenie
Ogólne Pas świętokrzyskie Ostrowiec okolice kontakt
33.177.65.15 uległy szukam ostrego aktywa mobilla do dyskretnej znajomości
16-11-2021 08:06 2712441 Zgłoszenie
Ogólne Ssakoral świętokrzyskie Połaniec   Zdjęcie kontakt
Witam, szukam konkretnych aktywów chętnych wystawić swój sprzęt do obciągu młodemu chłopakowi. Tylko mobilni, chętnie żonaci lub w związku. Zapraszam do kontaktu.
16-11-2021 07:27 2712429 Zgłoszenie
Ogólne Pasiv świętokrzyskie Kielce kontakt
Chetnie spotkam sie jutro ze starszym kolega
15-11-2021 12:15 2712066 Zgłoszenie
Ogólne 000 20 lat świętokrzyskie Warszawa kontakt
Młody empatyczny chłopak szczupłej budowy szuka zamożnego i opiekuńczego dojrzałego mężczyzny, który się mną zaopiekuje. Bardzo proszę o poważne, konstruktywne i przede wszystkim konkretne wiadomości droga mailową.
14-11-2021 18:04 2711744 Zgłoszenie
Ogólne Xxxxxx 34 lata świętokrzyskie TJE - TPI kontakt
Akta 50+ na porządne jebanie. Info z opisem.
14-11-2021 16:12 2711672 Zgłoszenie