Fetysze Bondagemen 47 lat śląskie Tarnowskie Góry   Zdjęcie kontakt
Szukam tutaj masstera lub grupy, którzy mają lokum do spotkań i akcesoria BDSM. Mam spore średnie doświadczenie jestem uległych kilkanaście lat otwarty na wiele praktyk najbardziej lubię bondage wiązanie unieruchamianie CBT zabawy analne strapon niemniej można ze mną wiele nie toleruję jedynie piss scat snickers. Fajnie jakbyście mnie przywiązali unieruchomili na przykład do stołu oparcia fotela tak by dupsko było wypięte i wtedy moglibyście robić co chcecie. Wolny szczupły wysoki depilowany. Masterzy z okolic śląskia Bytom Chorzów Katowice. Jak jesteście z tych okolic napiszcie będę wasz
Dzisiaj 16:00 2785691 Zgłoszenie
Fetysze uleglypas śląskie Chorzów kontakt
Dam Kase aktywnemu facetowi lubiacemu konkretnie zerznac i zalac dupsko lubie ostro j dlugo lokum mam telefon podalem jestes chetny to dzwon kasa drink czeka wylize rowa spije sperme tylko aktywni z fajnym kutasem zapraszam
02-05-2022 06:07 2787565 Zgłoszenie
Fetysze Lizodup 26 lat śląskie Katowice kontakt
Mój fetysz polega na wąchaniu i lizaniu dupy, lubię jak facet siada mi na twarz i dociska dupskiem, lubię tez stopy i piss , meskie zapaszki
03-05-2022 13:31 2788219 Zgłoszenie
Fetysze Misiu 33 lata śląskie Katowice kontakt
Cześć szukam fajnego chłopaka na zabawę Twoimi stopami. Lubię zadbane duże stopy. Fajnie jak będzie zapach po całym dniu. Super jakbyś nosił fajne sportowe buty. Całe województwo śląskie. Pozdrawiam.
03-05-2022 11:49 2788177 Zgłoszenie
Fetysze scattotalpas śląskie Częstochowa kontakt
Cześć, szukam aktywnego faceta (najlepiej po 40) do perwersyjnych zabaw. Przede wszystkim SCAT i PISS. Jestem 100% pas. 31/183/62/18. Gówno i szczyny prosto do ryja. Chętnie za - może być Was kilku.
03-05-2022 10:54 2788144 Zgłoszenie
Fetysze scatpas 31 lat śląskie Częstochowa kontakt
Cześć, szukam aktywnego faceta (najlepiej po 40) do perwersyjnych zabaw. Przede wszystkim SCAT i PISS. Jestem 100% pas. 31/183/62/18. Gówno i szczyny prosto do ryja. Chętnie za - może być Was kilku.
03-05-2022 10:19 2788131 Zgłoszenie
Fetysze Wojtek 32 lata śląskie Katowice kontakt
Poznam budowlańca montera serwisant w ciuchach roboczych który urwie się z roboty budowy na chwilę w grę wchodzi macanko wachanie bielizny dupska jaj pały wspolna masturbacja.
02-05-2022 07:52 2787608 Zgłoszenie
Fetysze UseMe 38 lat śląskie SO SD kontakt
Czy wszyscy tutaj są tacy akuratni? Nikt nie jest zboczony? Chciałbym się zakochać w facecie lubiącym być górą, którego podnieca myśl, że partner (albo gdyby lubił używać określenia jego suka, dziwka i temu podobne podniecające określenia) zajmuje spoconym, może nawet lekko śmierdzącym kutasem i w akcie uległości każdego wieczoru bierze takiego do buźki i grzecznie poleruje gałę na każde zawołanie. Nie tylko to poleruje ale i połyka i nie tylko to liże i robi. Faceta myślącego, z różnymi potrzebami. Bliskiego mi mentalnie i erotycznie. Nie lubię nadmiernie owłosionych, nie mój typ, chyba że bym się przekonał. Za to podniecają mnie silne uda, nawet lekki brzuszek jeśli pod nim jest coś grubawego ale nie za grubego.
30-04-2022 23:17 2787089 Zgłoszenie
Fetysze Seba 45 lat śląskie Katowice Bytom Zabrz kontakt
Kto lubi zajechać fizycznie cwela,wykończyć go zmuszając do ćwiczeń fizycznych. A może lubisz dominować w klimatach ponyplay czyli noszenie kogoś na plecach lub na barkach do utraty sił.Na weekend na Śląsku do 3 maja
30-04-2022 10:41 2786831 Zgłoszenie
Fetysze Cwel 21 lat śląskie Siemianowice Śląskie   Zdjęcie kontakt
Witam oddam się teraz masterowi w celu cwelenie. Jestem otwarty na praktyki bdsm, będą Pańskim cwelem i dziwką proszę o kontakt sms
29-04-2022 11:07 2786391 Zgłoszenie
Fetysze Malco 25 lat śląskie Żory kontakt
Rozbierzesz, zwiążesz, zawstydzisz, dasz polecenie, a ja je wykonam. Za nieposłuszeństwo dostanę karę. Na spotkaniu stanę się Twoją włanością. Szanuję jednak swoją prywatność i nie ulegam manipulacji internetowej ani nie wysyłam zdjęć na zawołanie. Mam swój rozum i przed spotkaniem traktujemy się na równi. Czekam.
28-04-2022 22:35 2786226 Zgłoszenie
Fetysze Pit 39 lat śląskie Gliwice kontakt
Witam Panów. Jestem szczupłym facetem chętnym poznać dominującego faceta. Chciałbym wejść w układ z masterem. Proszę o kontakt na priv. Zasięg śląskie opolskie.
Dzisiaj 09:13 2785535 Zgłoszenie
Fetysze Boxysoxy 23 lata śląskie Rybnik gliwice kontakt
Odstapie dobrze znoszone boxy czy tez soxy. Ja mlody kolo 23 lata. Odbior osobisty albo wysylka paczkomat. Gwarantuje dyskrecje. Zapraszam do kontaktu zdecydowanych!
Dzisiaj 06:30 2785485 Zgłoszenie
Fetysze krystek 42 lata śląskie bb kontakt
Jestem misowatym cwelem które chce stać się taką twoja suką.Pas cnoty już dotarł tyko chętnych brak
24-04-2022 15:15 2784347 Zgłoszenie
Fetysze Feet 33 lata śląskie Katowice kontakt
Cześć szukam fajnego samca w wieku około maks 50 lat. Interesuje mnie stały układ. Fajnie by było abyś miał męskie zadbane stopy. Z drugiej strony chciałbym aby były masywne, twarde podeszwy, oraz duży rozmiar. Lubię intensywny zapach stóp i przepoconych sox i butów. Jeżeli dałbyś radę to nawet miesiąc możesz nosić soxy. Lubię też zapach spoconej dupy i boksów. W seksie ja uni. Cały Śląsk. W odpowiedzi proszę o foto stóp z obu stron. Pozdrawiam.
23-04-2022 10:11 2783657 Zgłoszenie
Fetysze TwojaŚwinka 38 lat śląskie zagłębie kontakt
Chciałbym stworzyć bliższą relację z facetem, który chciałby swojego partnera/chłopaka/kochanka lekko poniżać, wykorzystywać seksualnie do sprawiania przyjemności, do nietypowych łóżkowych potrzeb i nazywać swoją świnką. Jeżeli czułbyś podniecenie dając swojemu partnerowi do pieszczenia, lizania i całowania niewymytą dupkę, stopy bo nie chce ci się iść pod prysznic. Jeżeli szukasz kogoś takiego na dłużej i lubisz czerpać przyjemność z bycia w ten sposób zaspokajany to chyba siebie szukamy. Wyobraź sobie że leżę na brzuszku a Ty się kładziesz na mnie, przejeżdżasz palcem po swoim spoconym lub brudnym rowku i dajesz mi wąchać swój palec a potem wsadzasz mi go do ust i każesz wyssać. W tym czasie Twój kutas wchodzi w moją dupkę i kochamy się, walisz mnie w tyłeczek. Super jakbyś lubił zrobić sobie przerwę na lizanko fiuta. Lubię to co zboczone, lubię być oddany w tym co robię a kiedy trzeba również posłuszny i kiedy partner ma takie potrzeby.
18-04-2022 17:12 2781533 Zgłoszenie
Fetysze DD37 37 lat śląskie Katowice kontakt
Może jakiś samotny pan nosi tą samą bieliznę kilka dni i chciałby żeby jego "chłopak" brał do ust jego posikanego kutasa i długo ssał oraz wylizywał zapocone jajeczka? Takie i inne klimaty mile widziane, byle sobie dawać przyjemność
15-04-2022 15:53 2780153 Zgłoszenie
Fetysze Paweł 40 lat śląskie Zabrze kontakt
CBT, BDSM lubisz? Wspólne zabawy w tym stylu u ciebie. Dojadę
11-04-2022 11:20 2778409 Zgłoszenie
Fetysze DirtyFan 40 lat śląskie Katowice Olkusz kontakt
Mam wstydliwe fantazje, jestem na ogół nieśmiały, ale łatwiej napisać niż powiedzieć komuś prosto w oczy. Mam 40 lat i szukam kogoś kto czuje potrzebę dominacji, posiadania "cwelusia", "psa", uległego partnera a do tego podniecają go brudne zabawy. Nie mam tu na myśli SCAT (żadnego zjadania , bo to akurat mnie odrzuca), ale gdyby partnera podniecało to że ma umytą dupkę, nawet lekko nie dotartą i chciałby mi taką siadać na twarzy albo podstawiać do lizania czy wręcz kazać to robić, to dłużej to robiąc myślę, że dałbym radę wylizać, zwłaszcza gdybyś nie szczędził mi słownych komentarzy. Może wprost ktoś by chciał mieć partnera z którego mógłby robić oddanego lizodupa? Marzy mi się też bardzo połykanie moczu, małymi porcjami ale z oddaniem robić takie rzeczy dla partnera. Podnieca mnie też wąchanie majtek, pach, zapach potu, lizanie stóp.
10-04-2022 00:33 2777764 Zgłoszenie
Fetysze Lizanko38 38 lat śląskie zagłębie kontakt
Czy zagląda tu jakiś chłopak ze skłonnościami dirty? Chciałbym mieć chłopaka, który lubi dawać rowka i stopy do lizania, takiego któremu mógłbym lizać dupkę po całym dniu, pieścić zapocone jajeczka i ssać kutaska nawet mocno spoconego. Jeśli lubisz posuwać w dupcię albo dominować to superowo. Moje marzenie to żeby chłopak był zboczony, lubił wyciągać kutasa z dupci i kazał mi go lizać, brać do buzi, ssać, obciągać.
04-04-2022 23:49 2775455 Zgłoszenie
Fetysze krystek 43 lata śląskie sk kontakt
Witam Szanownych Panów jestem cwelem z ciasną dupą który chce być suką i wcielonym Psem,który kocha skórę,wąchać pierdy dominującego faceta,lizania butów
11-01-2022 17:23 2737829 Zgłoszenie