Seks passss 31 lat zachodniopomorskie szczecin kontakt
Pas z lokum szuka aktywa na zabawę. chcesz poruchać? Pisz śmiało.
Wczoraj 18:26 2702949 Zgłoszenie
Seks wKlimacie 26 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Poszukuję faceta którego kręci lub obraca się w klimacie rolnik, robotnik, gumofilce, gumowce, ubrania robocze, wodery, gumowe rękawice itp :) Najchętniej faceci +35 Coś o mnie: 26/184/84 mega podobają mi się takie klimaty, uważam to za mega męskie i atrakcyjne :)
Wczoraj 18:20 2702946 Zgłoszenie
Seks Pik 40 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Poznam fajnego tatuśka lub dziadka z Warszawy, do stałej, dyskretnej znajomości, u mnie. Chętniej singiel. Ja męski, owłosiony brunet, szczupły, sympatyczny
Wczoraj 18:11 2702944 Zgłoszenie
Seks Ononon mazowieckie Warszawa kontakt
14cm owłosiony kutas wielkiego faceta potrzebuje ciepłych, zdrowych i chętnych ust na pare chwil. Mam ochotę poczuc na nim Twoją buzię, a gdy zacznę Cie zalewać, chciałbym mocno docisnąć Twoją głowę do swojego krocza.. Szybka akcja u mnie w aucie lub Twoim lokum. Chętnie na uklad :)
Wczoraj 18:08 2702942 Zgłoszenie
Seks Walik 45 lat pomorskie Gdańsk kontakt
Powale konia i zrobię loda w twoim samochodzie Park Niemena 6.30 chętny pisz.
Wczoraj 18:03 2702941 Zgłoszenie
Seks Kboy 27 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Szukam fajnego aktywa dla regularnych spotkań na uklad. Tylko Ty i ja. Zależy mi na dyskrecji i zdrowiu. Ja 27 185 72 18 pas. Napisz, jeśli jesteś zainteresowany:)
Wczoraj 18:01 2702937 Zgłoszenie
Seks Hjacynt 47 lat świętokrzyskie Tychy kontakt
Zakręcę loda i nie Tylko. Tychy ❗ Czekam do godz 20 Spotkanie wyłącznie dla przyjemności
Wczoraj 17:59 2702936 Zgłoszenie
Seks Pasywny 29 lat warmińsko-mazurskie Iława kontakt
Jestem pasywny mam 29lat szczupły lubię sex jak facet ma duży sprzęt i ostro rucha nie mam lokum jeśli odpisujesz opisz się
Wczoraj 17:57 2702934 Zgłoszenie
Seks Robotnik 30 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Robotnik 30 lat z owłosionym 20 cm d a teraz do obciągnięcia wiadomo z a c o. W odpowiedzi napisz kim jesteś skąd jak wyglądasz itp. Ja wysoki 187 cm.
Wczoraj 17:47 2702933 Zgłoszenie
Seks suka 30 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Dziś wieczorem spotkam się z Dominującym i nie otyłym do 45 lat, który przyleje w pysk, odda na mnie piss, każe wylizać sobie buty i stopy, chętnie też zdoję itd. Ja 30 lat normalnej, szczupłej budowy. Młodego sporta mogę wesprzeć.
Wczoraj 17:46 2702932 Zgłoszenie
Seks Brt 32 lata wielkopolskie Poznań kontakt
Chciałbym popatrzeć jak ktoś sobie wali, np do porno i może pomóc. Najlepiej ktoś żonaty 35+ ale to nie warunek
Wczoraj 17:36 2702928 Zgłoszenie
Seks WypneSie 36 lat mazowieckie Kielce Radom kontakt
Szukam facetow z duzymi maczugami powyzej 18cm i tylko aktywnych. tel w zakladce kontakt. ja w roli kobiecej tylko. Czyli jeśli chcesz por.uchac to dzwoń. Mam głęboką dziurkę. Bez sms
Wczoraj 17:36 2702926 Zgłoszenie
Seks bartek 25 lat śląskie sl kontakt
wypoleruje dzis chetnemu gale
Wczoraj 17:29 2702924 Zgłoszenie
Seks sebek zachodniopomorskie szczecin kontakt
Poznam kumpla do dyskretnych spotkań. Chętnie będę dawał do ssania, ja też mogę possać. Priorytet to zdrowie i dyskrecja. Proszę o poważne odpowiedzi. Panowie po 40 nie pisać.
Wczoraj 17:23 2702920 Zgłoszenie
Seks Tomek69 35 lat wielkopolskie Poznań kontakt
Czesc. ja bi uni 35/177/82/14 szukam zadbanego faceta najlepiej uni z lokum (moze byc też dwóch) w wieku 30-45l na sexspotkanie w 31.10. Lubie oral, anal, pieszczoty, zabawki, palcowki, rimm... jestem otwarty na rózne zabawy.... Podstawa to zdrowie i dyskrecja. Jak uda nam sie spotkać i bedzie spoko to mozemy wejsc w stały układ.
Wczoraj 17:14 2702916 Zgłoszenie
Seks Radek 40 lat zachodniopomorskie Szczecin kontakt
Biedronka ul.krasińskiego okolice jestem przejazdem i spotkam się na wspólne obciąganie.
Wczoraj 17:10 2702914 Zgłoszenie
Seks ktos mazowieckie Warszawa kontakt
Hej Przyjmę piss od młodego, szczupłego lub wysportowanego chłopaka. Może być w dwie strony. Ja po 50-tce wysportowany bez nadwagi. Bez sponsoringu.
Wczoraj 17:10 2702913 Zgłoszenie
Seks Chcesprobowac 28 lat łódzkie Łódź kontakt
Do 18 pracuje w ścisłym centrum Łodzi okolice Stajni. Z chęcią spotkam się z kimś kto przekona mnie ze sex analny może być przyjemny i nie odbiera mi męskości. Ja bez lolum
Wczoraj 17:03 2702910 Zgłoszenie
Seks Pas 35 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Czy jest ktoś chętny wpaść teraz do pasywa na zabawę? Szukam konkretów w każdym wieku. Mam lokum na Grochowie.
Wczoraj 16:58 2702909 Zgłoszenie
Seks DANIEL 39 lat zachodniopomorskie Drawsko ok   Zdjęcie kontakt
hej jedziesz trasą Drawsko Pom Swidwin lub odwrotnie i masz ochotę na oral i kawe zaprazam..ja 39 .176.69.17 mam lokum.....tylko sms lub whstappa ..
Wczoraj 16:53 2702907 Zgłoszenie
Seks PasywnyMichu 33 lata wielkopolskie Poznań kontakt
Pasywny Michu po 30 szuka konkretnego/ych realnego/ych z LOKUM na spotkanie. Lubie sporo. Prosze o kontakt tylko aktywnych Misiolubów
Wczoraj 16:48 2702906 Zgłoszenie
Seks Chcesprobowac 28 lat łódzkie Łódź kontakt
Do 18 pracuje w ścisłym centrum Łodzi okolice Stajni. Z chęcią spotkam się z kimś kto przekona mnie ze sex analny może być przyjemny i nie odbiera mi męskości. Ja bez lolum
Wczoraj 16:20 2702896 Zgłoszenie
Seks Hjacynt 47 lat śląskie Tychy kontakt
Tychy ❗ Specjalizuję się w lizaniu rowa doprowadzając do orgazmu Chętnie wprowadzę niedoświadczonych. Czekam do godz 20 Ty autem na wypad
Wczoraj 16:15 2702894 Zgłoszenie
Seks Tomasz 42 lata małopolskie Kraków kontakt
Poznam kumpla z dużym penem...:P Uwielbiam takie pieścić, a jak będzie fajnie to i anal jak najbardziej możliwy. Ja wysoki szatyn, nie palący, uniwersalny, z brzuszkiem, ale ćwiczę i niebawem się z nim rozstanę:P, jestem związany...w rozporku 17cm. Mam lokum do spotkań. Ty nie palący, z Krakowa, chcący poznać kumpla nie tylko do seksu...Odpowiadając opisz się i miej nie więcej niż mój wiek.
Wczoraj 16:14 2702893 Zgłoszenie
Seks Ssak 39 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Obrobię teraz spoconego kutasa kolesiowi po robocie. Bez gadania, klękam biore do pyska, ciągnę i łykam. 177/80/17 moje lokum
Wczoraj 16:09 2702890 Zgłoszenie
Seks Paweł wielkopolskie Poznań kontakt
Spas szuka konkreta z duzym gnatem na sex.ty z lokum.dam k.a.s.e.
Wczoraj 15:58 2702886 Zgłoszenie
Seks Morty 35 lat małopolskie Kraków-Nowa Huta   Zdjęcie kontakt
Hey Wszystkim. Z tej strony ciemny blondyn, brodaty i owłosiony, z własnym lokum., który szuka męskiego, owłosionego i dyskretnego faceta do miłej znajomości. Moje wymiary, bo to pewnie dość ważne, to 180/86/16 ;-) Pozdrawiam.
Wczoraj 15:50 2702881 Zgłoszenie
Seks PasywBB 32 lata mazowieckie Warszawa kontakt
Chodzi ktoś do CodeRed? Mam ochotę dzisiaj wpaść, wypiąć się i dać dupy każdemu kto będzie chciał zerżnąć. Jara mnie klimat, że nie wiem kto jebie. Ktoś tam chodzi? Warto dzisiaj? Może jakaś ustawka?
Wczoraj 15:38 2702877 Zgłoszenie
Seks TERAZ 33 lata mazowieckie Warszawa kontakt
Teraz. Aktywa obsluze. Oral i anal/ Ja przystojny i meski: 34/182/75/18 Lokum mam
Wczoraj 15:37 2702876 Zgłoszenie
Seks jurek małopolskie Kraków kontakt
Onan oral u mnie w kilku
Wczoraj 15:25 2702873 Zgłoszenie