Ogólne pasyw 33 lata mazowieckie Warszawa kontakt
Zapraszam Aktywnego faceta lubiacego konkretnie zerznac i zalac dupsko lokum mam tel podalem jestes chetnuy pisz dzwon za fajne zerzniecie dla Ciebie P.L.N drink browar czeka tylko aktywni panowie bez zbieraczy fotek
24-02-2024 08:06 3065645 Zgłoszenie
Ogólne Autostop 26 lat mazowieckie Łódź kontakt
Zapłacę za kurs i obciagnę taksówkarzowi z rana. Krótki kurs z fabrycznej. Ja przystojny, męski, zadbany. Jeśli jesteś zdrowy i masz ochotę na oral to się odezwij.
24-02-2024 07:05 3065630 Zgłoszenie
Ogólne Seko 44 lata mazowieckie Warszawa kontakt
Jeżeli lubisz dochodzić w ustach eleganckiego, zadbanego faceta to daj znać. Szukam partnera do regularnych spotkań o dużych potrzebach, zależy mi na dyskrecji i fajnej zabawie. Mam miejsce do spotkań, bez wnikania w życie. Reszta w wymianie e-mail
24-02-2024 05:49 3065617 Zgłoszenie
Ogólne Jan 33 lata mazowieckie Wyszków kontakt
Dwóch 33_190-76:18 pasyw j 30-190-78-19 akt ,uni chem zabawa szukamy.akta.lub uni z lokum,dojedziemy ,jesteśmy mobilni
24-02-2024 05:18 3065610 Zgłoszenie
Ogólne łody24garwolin 24 lata mazowieckie Garwolin kontakt
Siema, zapraszam konkretnych panów na spotkanie, jestem Uni więc chętny w dwie strony jestem;) szczupły ciasna dupka, która czeka na coś miłego. Lubię się bzykać;) może twoją dupka chce żeby w nią wjechać? Obciaganie z miła chęcią, lubię ssać i robić loda. Ogłoszenie aktualne cały czas. Wysyłam nr telefonu od razu jak będzie odpowiedź na to ogłoszenie ????
24-02-2024 04:01 3065602 Zgłoszenie
Ogólne Młodziak 28 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Cześć, jakiś starszy facet +36 chętny na spotkanie? Wszystko wchodzi w grę, opisz czego oczekujesz, nawet zwykły spacer i rozmowa. Ja 28 lat 187/83. Najważniejsze zdrowie, higiena i dyskrecja
24-02-2024 02:12 3065591 Zgłoszenie
Ogólne Szesnastka 16 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Oferuje spotkanie za k.a.s.e w Warszawie i okolicach. Mogę dojechać albo outdoor/auto. Pasywny i lekko sport.
24-02-2024 01:23 3065583 Zgłoszenie
Ogólne Sex 36 lat mazowieckie Warszawa i okolice kontakt
Jakiś napalony aktyw jest chętny teraz wpaść do pasywa? Ja z lokum. 36 175 82 Piaseczno
24-02-2024 00:32 3065572 Zgłoszenie
Ogólne Ppp 33 lata mazowieckie Warszawa kontakt
Zaproszę do siebie na wspólną masturbacje i obciąg przy porno. Zabawa na luzie bez żadnej spiny. CH jest ja 183 84 18 cm ...
24-02-2024 00:05 3065563 Zgłoszenie
Ogólne Kamil 24 lata mazowieckie Warszawa kontakt
szukam na dzisiaj na seks u mnie za w.s.p.a.r.c.i.E dla mnie Wpadnij Ja uni, szczupły, pała 17
23-02-2024 22:59 3065537 Zgłoszenie
Ogólne Kerti 48 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Zaprzyjaźnię się z młodym, przystojnym lekarzem, chętnie rezydentem z przychodni przy ul. Sobieskiego
23-02-2024 22:48 3065532 Zgłoszenie
Ogólne Kuba 22 lata mazowieckie Warszawa kontakt
WAWA WOLA ktoś chce się spotkać chętnie dam tyłka i zrobie loda mam 22-178-66-17cm uni jestem więc może być zabawa w dwie strony za b.a.n.k.n.o.t
23-02-2024 22:33 3065527 Zgłoszenie
Ogólne Kolo 33 lata mazowieckie Warszawa kontakt
Zaproszę męskiego kolesia na jebanie mojej odstającej i wygolonej dupy. Lubie sie dobrze zabawić. Ch mam, porno włączę, drinka tez zrobie. Ja atrakcyjny 183 84 18 cm. Tylko konkretni i bez żadnych dram. Spotkanie na luzie. Białe skarpetki jekstrapy mam założone
23-02-2024 22:28 3065524 Zgłoszenie
Ogólne Mac 23 lata mazowieckie Warszawa kontakt
Hej cześć a zaraz witam. Tylko dojrzałych facetów lub jak kto woli panów Szukam panów w wieku od 40 do 60 lat męski , jestem młodym człowiekiem z niskimi budże/tem. Chciał bym tym sposobem dać siebie w zamian za. K/a\sE Pawel 22 lata 173. 73 ///17 Brak lok Ale mobilny dojadę do ciebie
23-02-2024 21:50 3065515 Zgłoszenie
Ogólne Passbielany 36 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Obciagne starszemu ..mobilnemu tylko sms
23-02-2024 21:36 3065511 Zgłoszenie
Ogólne lil mazowieckie Warszawa kontakt
Młody, szczuplutki chłopak ze stulejką pozna lubiącego klimaty macanie, molestowanie, ocieranie, basen, kąpielówki, lycra. Odpowiadam tylko na odpowiedzi zawierające kilka zdań.
23-02-2024 21:20 3065504 Zgłoszenie
Ogólne Ziom mazowieckie Warszawa kontakt
Jakaś grupa może dresik aktyw ja pas slave
23-02-2024 21:07 3065502 Zgłoszenie
Ogólne Kuba 22 lata mazowieckie Warszawa kontakt
WAWA WOLA ktoś chce się spotkać chętnie dam tyłka i zrobie loda mam 22-178-66-17cm uni jestem więc może być zabawa w dwie strony za b.a.n.k.n.o.t
23-02-2024 20:37 3065495 Zgłoszenie
Ogólne Łukasz 26 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Warszawa Bielany ktoś chętny na spotkanie? Chętnie obciągne mobilnemu lub okolica. Nie mam lok i auta.
23-02-2024 19:53 3065485 Zgłoszenie
Ogólne Rafal mazowieckie warszawa kontakt
Czesc ,byl ktos moze na imrezie Konski Targ w klubie Instytut planuje wybrac die w niedziele i zalozyc bialy worek,wie ktos moze jak to przebiega ,czy warto tam isc czy trzeba miec swoje gumki i zel??pozdrawiam
23-02-2024 19:44 3065482 Zgłoszenie
Ogólne Jack 53 lata mazowieckie Warszawa kontakt
Męski zadbany owłosiony, obciągnę fajnego kutasa, opis
23-02-2024 19:21 3065471 Zgłoszenie
Ogólne Kubuś 17 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Mlody chlopak szuka faceta 30-55 lat na wspolne spotkanie. Uwielbiam klimaty dominacji (ja ulegly) i przytulanie po spuscie. Ja 175cm 67kg lekko umiesniony szatyn. Zadbany, kolezanki mowia ze przystojny :) Dzwonić lub pisać SMS tylko na numer: 505 -355- 411
23-02-2024 19:08 3065463 Zgłoszenie
Ogólne Zapasy mazowieckie Warszawa kontakt
Kto w klimatach zapasy naked fight chetny na silowanie 38 174 67
23-02-2024 19:01 3065456 Zgłoszenie
Ogólne Kuba 22 lata mazowieckie Warszawa kontakt
Ja 22-letni młody Sport sympatyczny chłopak z warszawy 176 wzrostu lubie M.a.s.az, oral, anal, pieszczoty, calowanie, sex, stopy, moge zdominowac lub byc ulegly chociaż wole być dominowany jestem szczupły, zdrowy, dyskretny z lokum uni, moge tez przyjechac do ciebie do hotelu lub mieszkania lubie starszych tatusiow-dziadków na poziomie zalezy mi na zdrowiu , wszystko do dogadania, Tylko zainteresowane osoby reszcie odrazu podziękuje....
23-02-2024 18:50 3065451 Zgłoszenie
Ogólne Medicall mazowieckie Warszawa kontakt
Szukam kogoś na teraz , kto chciałby się zabawić w doktora:) Widzę to tak… przychodzę do „lekarza". Wydajesz mi polecenia, najpierw ściągam koszulkę, badasz moje sutki, osłuchujesz, mierzysz obwód klatki piersiowej, badasz bicepsy. każesz zdiąć skarpetki badasz stopy następnie ,każesz zdjąć spodnie. Stoję przed Tobą w samej bieliźnie… .Robisz wywiad itp. Oglądasz mnie, osłuchujesz mnie.ważysz, mierzysz. Potem każesz mi ściągnąć bieliznę … Teraz stoję przed tobą nago. Oglądasz macasz, dotykasz… każesz iść po linii, robić skłony… Kręcą mnie lateksowe rękawiczki , różnego rodzaju sprzęty medyczne np. Stetoskop, ciśnieniomierz. Wszelkie inne kwestie do ustalenia. na koniec może mi obciągniesz
23-02-2024 17:34 3065420 Zgłoszenie
Ogólne konkret 35 lat mazowieckie warszawa kontakt
poszukuje faceta, aktywnego w wieku 45+ (warunek konieczny) ktory raz na jakis czas spotka sie bez wchodzenia sobie w zycie,
23-02-2024 17:25 3065416 Zgłoszenie
Ogólne Rafal mazowieckie warszawa kontakt
Hej byl ktos moze na imprezie"koński targ"w klubie Instytut chcialbym sie tam wybrac jako klacz chcialbym sie czegos wiecej dowiedziec czy duzo ludzi przychodzi czym sie roznia te czapki oprocz kolorow ogolnie czy warto?pozdrawiam
23-02-2024 16:48 3065402 Zgłoszenie
Ogólne Filip 34 lata mazowieckie Warszawa kontakt
Ja 34/172/66 pasywek uległy chętnie zaproszę akta
23-02-2024 16:43 3065397 Zgłoszenie
Ogólne MłodyMieszkanie 17 lat mazowieckie Warszawa kontakt
Młody chłopak poszukujący mieszkania lub pokoju na wynajem w Warszawie. Bez nałogów, od 10 lat trenujący pływanie wyczynowo. 182/78/17 sylwetka altletyczna, pasywny i uległy. Tanie oferty mile widziane lub te z możliwością zapłaty cielesnej :). Proszę tylko o poważne wiadomości.
23-02-2024 15:55 3065374 Zgłoszenie
Ogólne Kuba 22 lata mazowieckie Warszawa kontakt
Ja 22-letni młody Sport sympatyczny chłopak z warszawy 176 wzrostu lubie M.a.s.az, oral, anal, pieszczoty, calowanie, sex, stopy, moge zdominowac lub byc ulegly chociaż wole być dominowany jestem szczupły, zdrowy, dyskretny z lokum uni, moge tez przyjechac do ciebie do hotelu lub mieszkania lubie starszych tatusiow-dziadków na poziomie zalezy mi na zdrowiu , wszystko do dogadania, Tylko zainteresowane osoby reszcie odrazu podziękuje....
23-02-2024 15:44 3065371 Zgłoszenie