Ogólne Mar dolnośląskie Wroclaw kontakt
Ma.sa.ży.sta wykonuje ma.sa.ż całego ciała lomilomi wzajemny dotyk bliskość nagiego ciała dyskretnie
20-02-2024 12:46 3064186 Zgłoszenie
Ogólne Octav 33 lata dolnośląskie Wrocław kontakt
Hej dziś na poczekalni AAA przy skupię aut ty mlody brunet czytałeś na tele cały czas brązowa kurtka może ru
19-02-2024 12:55 3063781 Zgłoszenie
Ogólne Ktos 35 lat dolnośląskie Wrocław kontakt
Cześć! Szukam kogoś na poziomie. Eksperymentuje w spotkaniach MM. Chciałbym potrenować seks analny. Istotne, żebyś nie był wulgarny i miał w miarę małego penisa oraz miejsce do spotkań. Ważna dyskrecja i higiena. Ja normalny facet na poziomie 35 lat, 90kg, 186cm. Napisz proszę o sobie kilka zdań w pierwszej wiadomości.
18-02-2024 18:57 3063521 Zgłoszenie
Ogólne Max dolnośląskie Wrocław kontakt
Ktoś chce possać w galerii Wrocławia?
18-02-2024 18:28 3063510 Zgłoszenie
Ogólne Adam 20 lat dolnośląskie Wrocław kontakt
Szukam kontaktu do Mastera z playroomem przy Hubskiej.
18-02-2024 15:32 3063438 Zgłoszenie
Ogólne Naprawde 41 lat dolnośląskie Świdnica kontakt
Chcę faceta który jest,delikatny lubi pieprzyć a później zabawi się moją dupcią............ maże o ff!!!!!
18-02-2024 08:12 3063252 Zgłoszenie
Ogólne Bartek 25 lat dolnośląskie Wrocław opole okolic kontakt
Cześć ja 25 185 93 17 pas spotkam sie z kims kto moglby zasp.onsoro.wać, w odpowiedzi napisz co lubisz spotkanie możliwe jeszcze dzis bądź jutro
17-02-2024 19:16 3063084 Zgłoszenie
Ogólne Berlin 38 lat dolnośląskie Wroclaw kontakt
Hej. Wybieram się 23-25 luty do Berlina do Lab.Oratory Szukam chętnego do wspólnego wyjazdu. Ja 38.185.83.18 uni
17-02-2024 19:03 3063080 Zgłoszenie
Ogólne Arek 50 lat dolnośląskie Wroclaw kontakt
Witam Poznamy chlopaka Parę my 50/187/90 /18 fajni bruneci ciemna karnacja pas i uni Poznamy nie tylko do sexu
17-02-2024 10:49 3062853 Zgłoszenie
Ogólne Wroclaw 38 lat dolnośląskie wroclaw kontakt
38.185.83.18 męski owłosiony uni. Na weekend we Wrocławiu. Spotkam się z facetem uni lub akt na fajne jebbanie. Ch friendly, lokal jest
16-02-2024 22:37 3062691 Zgłoszenie
Ogólne master dolnośląskie Wrocław kontakt
czesc mam nietypowe pytanie ie ma ktoś na zbyciu sildenafilu potrzebuje na dzis a nie załatwiłem sobie recepty
16-02-2024 16:23 3062558 Zgłoszenie
Ogólne Mxpo 35 lat dolnośląskie Wrocław kontakt
Cześć, szukam na jutro tj sobota 17 lutego młodego chłopaka na niezobowiązujące spotkanie. Lokum jest, auto jest. Często jestem we Wrocławiu służbowo wiec jeśli będzie fajnie to w grę wchodzi stały dyskretny układ. Spotkania za coś dla Ciebie ;) bądź zdrowy konkretny nie starszy niż 23l i chętny na dobra zabawe a sie dogadamy. Spotkanie w godzinach porannych - południowych. Proszę o kontakt tylko zdecydowanych bez wiecznego pisania. Coś za coś i tyle :) czekam na propozycje
16-02-2024 16:00 3062548 Zgłoszenie
Ogólne podglądanie 36 lat dolnośląskie Wrocław kontakt
Kto wpadnie popatrzeć jak sobie walę? Wchodzisz, patrzysz, możesz również sobie zwalić i wychodzisz.
16-02-2024 15:49 3062543 Zgłoszenie
Ogólne ScatMan 40 lat dolnośląskie Świdnica kontakt
Kto chciałby popatrzeć jak sram, a po wszystkim wylizać mi dupę na glanc?
16-02-2024 15:05 3062525 Zgłoszenie
Ogólne Endriu dolnośląskie Wrocław kontakt
Kto z młodych da mi do possania ii chciałby mi nalać do japy, bo nadstawiam ryja jako pisuar.
16-02-2024 11:23 3062431 Zgłoszenie
Ogólne Hydraulik 35 lat dolnośląskie Wrocław kontakt
Dziś byłem u ciebie w mieszkaniu na drobnej awarii jeśli tu zaglądasz to się odezwij
16-02-2024 09:54 3062397 Zgłoszenie
Ogólne Prostytutka09 30 lat dolnośląskie Kłodzko kontakt
Chętnie udostępnię swoją gębe by zadawalać prawdziwego faceta, mam 29 jestem mega uleglym lubiacy przebieranki za kurwe chętnie podejmę się niewolenia i chętnie spróbował bym kilku na raz ssac pozdrawiam
15-02-2024 17:51 3062196 Zgłoszenie
Ogólne Wro 39 lat dolnośląskie Wrocław kontakt
Kto wpadnie dzis kolo poludnia i zrobi mi loda do końca? Ja zadbany i zdrowy Ty bez nadwagi i zarostu
15-02-2024 07:26 3061971 Zgłoszenie
Ogólne mlody 16 lat dolnośląskie Wrocław kontakt
mlody pasyw 16/183/72 szuka wysportowanego akta
14-02-2024 23:10 3061927 Zgłoszenie
Ogólne Kino1996 28 lat dolnośląskie Wrocław kontakt
Hej, szukam na dzisiaj kogoś kto nie znalazł swojej walentynki, jednorazowa zabawa najlepiej ktoś mobilny mam 30 lat jestem uni i dyskretny nie mam nadwagi i tego szukam. Najchętniej kontakt ale realnych gości.
14-02-2024 22:09 3061920 Zgłoszenie
Ogólne Xxx 36 lat dolnośląskie Wrocław kontakt
Spotkaną się na męski sex
14-02-2024 14:19 3061785 Zgłoszenie
Ogólne Maciej dolnośląskie Jelcz-Laskowice kontakt
Jelcz-Laskowice. Dzisiaj o 10:30 rozmawialiśmy chwilę na ul. Tańskiego. Mówiliśmy o robieniu kroków, o McDonaldzie i wielu innych tematach. Średnio wierzę że to przeczytasz, ale chętnie poznałbym Ciebie bliżej. Jeśli jednak stałoby się inaczej to wskaż w jakim miejscu rozmawialiśmy.
14-02-2024 13:36 3061775 Zgłoszenie
Ogólne Paweł 28 lat dolnośląskie Wrocław kontakt
Poznam dojrzałego Pana w klimacie relacji ojciec syn
14-02-2024 09:49 3061699 Zgłoszenie
Ogólne Armando 44 lata dolnośląskie Wrocław kontakt
Szukam kumpla na wspólne wyjscia na suanę i wycieczki weekendowe.... ja: 45, 191, 88; ty: 30-50 l., niepalący, lubiący aktywność fizyczną
13-02-2024 16:00 3061482 Zgłoszenie
Ogólne jah dolnośląskie Wrocław kontakt
hej. zna ktoś salon kosmetyczny dla facetów, gdzie obsłuży cię facet a nie panna? jakiś salon z męską obsługą.
13-02-2024 14:56 3061456 Zgłoszenie
Ogólne kolega 50 lat dolnośląskie Kłodzko kontakt
ja żonaty, **** normalny, dyskretny, męski nie wzbudzający skojarzeń. Szukam kumpla mobilnego aktywa, samca alfa, dominującego ja posłuszny
13-02-2024 11:31 3061395 Zgłoszenie
Ogólne Piotr 54 lata dolnośląskie Wrocław kontakt
Chciałby ćwiczyć JOGĘ czy może ktoś polecić gdzie.
13-02-2024 10:26 3061374 Zgłoszenie
Ogólne jaa 48 lat dolnośląskie Wrocław kontakt
Ja 48 szukam do wspólnego spędzania czasu,na wspólne wyjścia do sauny,odkrywaniem uroku gór.Pozdrawiam.
12-02-2024 20:19 3061233 Zgłoszenie
Ogólne DwóchUniTeraz 37 lat dolnośląskie Wałbrzych kontakt
Nas dwóch szukamy chociaż jednego konkret aktywnego gościa na teraz na już.My z lokum w wieku 37 i 41 uniwersalni,lubimy dość dużo i dobrze się bawić otwarci na propozycje.Pisz Tylko na Whatsapp,nr na dole opis i konkretnie.Mozna chem poppers zabawki co kto lubi.Najlepiej mobilny byś dojechał .
12-02-2024 01:51 3060931 Zgłoszenie
Ogólne Bartek 25 lat dolnośląskie Olawa okolice kontakt
Cześć jest ktos z okolic olawy jelcza chetny wystawic do obciągu na teraz! Tylko mobilni
11-02-2024 22:50 3060895 Zgłoszenie